dymoletratag Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg tror ikke, jeg veit Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei! Jeg lærte meg nettopp backflip og det et en utrolig følelse! Jeg bygde et hopp med litt splitt, og så var det bare å få litt fart og satse alt du kan og lene deg bakover og ikke gi slipp på rotasjonen. Klarte det nesten på første forsøk, kom litt for lang, men klarte det helt perfekt etter hvert. Det er lurt å lage en landing som er litt myk, tilfølle det skjerer seg. And btw jeg kjører også med salomon teneighty foil:P Gode ski, spessielt til kiting;) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Gratulerer!' Da blir vel neste målsetting å ta det på et hopp med mindre splitt? Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hihi, grattis da Har lyst å prøve dette selv, men vet ikke om jeg tør =/ Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jepp, og husk alt du trenger er litt guts, så går alt bra. Lykke til! Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 visst du har snowblades kan du jo evt prøve å ta backflip med dei først? har ein kompis som klarte backflip på første forsøk (tryna når han hadde landa) med snowblades, men han klare forresten dobbel salto o.l på trampoline då.. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 leste litt, fatter det lett blir alltid desorientert når jeg er oppned jeg og.. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Lykke til til alle de som prøver seg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Backflip er lett om man bare tørr. Fine er at man bare behøver et lite hopp (Klarer det på et 1m høyt og 1m langt hopp) med litt løsnø i landingen. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg lagde et hopp i Trysil i påsken hvor to stykk lærte seg å ta backflip, han ene på 14 og han andre på 10! Det er best med spretthopp foresten . Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg lagde et hopp i Trysil i påsken hvor to stykk lærte seg å ta backflip, han ene på 14 og han andre på 10!Det er best med spretthopp foresten . Det er bra at du lærer andre å ta backflip og sånt! Og Såklart er det best med sprett hopp, da er du jo allerede godt i gang med backflippen når du er på hoopet, da er det jo bare å følge bevegelsen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå