simen_gunnar Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei. Jeg har en stor prøve på skolen om en uke. Får skrive notatark, men kun 1 side. Hvilke skrifttype (font) burde jeg bruk i word for at det skal være lett og lese + lett synlig ved veldig liten størrelse? Vil putte så mye som mulig inn på arket samtidig som jeg klarer å lese det... Vet at Arial er meget lett å lese, men det tar jo meget stor plass også.. så jeg trenger først å fremst noe som tar lite plass. noen forslag? tak for evt. svar! Lenke til kommentar
Raging_Bull Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Times New Roman er generelt veldig plassbesparende i forhold til feks Arial. Det er sikkert noen som er enda mindre også. Et annet tips er også å eksperimentere med to kolonner når du lager slike notater. Kan hende fu får inn litt mer, og det blir mye mer oversiktlig. Jeg gjorde det i 3kjemi, hvor man har med 20 sider, og jeg hadde omtrent alt som sto i boken på arkene mine Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Calibri som følger med Office 2007 er liten og samtidig luftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå