Mixy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hei Jeg prøver igjen jeg. Fikk vel egentlig ikke så mye respons på mitt forrige bilde, og tar vel det som ett dårlig tegn Bildet var kanskje litt kjedelig? Da er sikkert ikke dette noe bedre, men kanskje jeg får litt mer konstruktiv kritikk denne gangen ^^ ISO 100 f/8,0 1/400s 34mm Har lagt på litt varme i bilde. Syns kanskje skyene kunne ha vært litt klarere, og det ødelegger vel litt at den ene skyen (med mest lys) er rett bak treet. Også tatt bort en lyktestolpe. Shoot ^^ Endret 31. oktober 2007 av Mixy Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det var da et nydelig bilde...og skyene må da få være der de var... RandiA Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Takk for det Skulle selvfølgelig ønske at treet bok på venstre siden, og det på høyresiden ikke var der, men følte at det å finne frem motorsag var litt drøyt Uansett, vurderte også å legge det store treet til venstre i utsnittet (for å få luft på høyresiden, der det er ett ekstra tre), men passet dårlig med skyene og litt lyktestolper. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg kan være enig med deg at bilde godt kunne klart seg uten de kvistene på høyresiden, men jeg likte bildet og fargene veldig godt, likte også plasseringen på treet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå