pcp160 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har merket meg et fenomen når jeg bruker sitatknappen for manuell sitering. Tidligere trykket jeg en gang på knappen, limte inn tekst, og avsluttet med et trykk til på sitatknapp. Nå kommer både start og slutt tag samtidig, og markøren havner bak der igjen. Så da må jeg flytte markøren til akkurat mellom tag'ene, lime inn tekst, og flytte markøren til slutten. Vet ikke om det er jeg som gjør/har noe feil, men jeg finner dette litt irriterende, så håper på svar eller tips. Gjelder i alle fall med oppdatert IE7, Firefox 2.0.0.8, og Opera 9.23, og med IP Board 2.2.0 og Hardware.no. Har ikke testet andre skin enn dette. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det avhenger av nettleserstøtten i nettleseren din, f.eks i nyeste Opera fungerer det helt korrekt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg