cornell84 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei ! Kjøpte meg Nokia N95 i Mai, og er veldig fornøyd med den bortsett fra èn ting, som er kolossalt irriterende som har oppstått: I August ut i fra intet begynte alle innkommende og ubesvarte anrop å komme som ukjente nr...dvs at det bare står "Samtale" når noen ringer ,,, og ubesvart fra "Ukjent nr " når noen har ringt meg... Dette er selvsagt veldig irriterende, spesielt irriterende når jeg blir så hjelpesløs når noen har ringt, må ringe opp jobb osv osv osv for å høre om de har ringt meg i hytt og pine... Har garanti fra elkjøp, de sa at jeg skulle oppdatere programvaren først..noe jeg gjorde, uten hell...En annen sa at jeg måtte slå av 3G-funksjonen på mobilen...uten hell dette også... Noen som har peil her på hva som kan gjøres evt. før jeg sender den inn ? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Den feilen kan like greit ligge hos din operatør som på din telefon. Ta kontakt med operatøren din. Faktisk vil jeg tro at det er større sjanse for at feilen ligger hos operatøren enn hos deg. Endret 1. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har hatt samme problem selv, og det er operatøren som har glemt å slå på nummervisning.. Ta kontakt med operatøren din så er problemet fikset på under 10min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå