Toern Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har nylig formatert PC-en. Brukte en windows CD jeg lånte av en kamerat, da jeg ikke fant min egen. (bruker XP) Så da jeg installerte WoW istad får jeg nå denne feilmeldingen: D3DPERF_SetMarker startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, d3d9.dll. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få wow til å fungere som normalt igjen? Har prøvd å oppdaterer DirectX og skjermkortdriver. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Toern Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 ingen som har fått lignende feilmelding? Lenke til kommentar
dmsalte Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser ut som DirectX mangler noe, eller er feil versjon. Installer det på nytt. Lenke til kommentar
Toern Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 hm.. har prøvd.. har du en direktelink til nyeste utgaven? Lenke til kommentar
Red8Bull Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hm.. har prøvd.. har du en direktelink til nyeste utgaven? hadde også feil med directx. lasta ned denne og no funker alt fint. http://www.gamesforwindows.com/en-US/About.../DirectX10.aspx Lenke til kommentar
Toern Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) takk! lasta ned og ser ut som det fungerer nå.. men har et problem til.. finner ikke riktig driver til lydkortet! edit: Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4-4X ATX/S-ATA/GB-LAN/8ch-LYD/1394B/PCIe har det hovedkortet^^ Endret 31. oktober 2007 av Toern Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Alle drivere til hovedkortet finner du på Gigabytes hjemmeside, www.gigabyte.com.tw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå