aldrimerforum Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg får ikke brent mer på en 800mb cd enn jeg får brent på en 700 mb CD. (703mb) Bruker den nyeste Nero. Ja jeg har definert 90 min i overburn settings der... Likevel får jeg beskjeden: "Theres not enough space to burn this complication onto this medium. Please insert another medium that provides more space." Bruker Samsung 40-12-40x brenner... (den som var på julekalenderen) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hmm Mmore plater søk i forumet masse fine løsninger der Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Wild guess: Tar den spilleren 800 mb plater eller må du oppdatere firmwaren ? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Har du stilt inn på track at once eller disc at once? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Wild guess: Tar den spilleren 800 mb plater eller må du oppdatere firmwaren ? Spilleren skal kunne brenne 800mb plater. Det står t.o.m på pakken. Har du stilt inn på track at once eller disc at once? Hjalp ikke å forandre på dette. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Prøv med firmware oppdatering du.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 gå på file, så preferences, så expert features så taster du inn 90 minutter og 30 sekunder istedenfor det standard pinglegreiene. pass på at brenneren din støtter 800mb - ellers ødelegger du brenneren din. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 når vi først er inne på overburning. Hvorfor tar det så sinnsykt lang tid å brenne en cd med 800MB? En musikk cd som jeg fyller med feks 79min med musikk tar omtrent 3 min, mens en cd på 89min tar ca 10 minutter? Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå