Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

merkelig; plutselig halvering av ytelse :s

Anbefalte innlegg

Hei

Etter at jeg hadde slitt i ca 4 timer med å få satt opp en ny ruter, gledet jeg meg til å starte opp PC-en og begynne å spille!!

Men ca 2 min etter at jeg startet opp PC-en fikk jeg opp bluscreen hvor jeg ikke husker hva det stod på, og så restarta PC-en seg. Dette skjedde 3-4 ganger og så har det ikke skjedd siden. Men når jeg startet css så fikk jeg plutselig bare rundt 25 i fps, med en nesten helt ny acer aspire 5920g. Jeg har pleid å ligge på ca 150, så det er ikke bra nokk i det hele tatt. Jeg tenkte at det kanskje var noe med skjermdrivere siden jeg la inn noen nye for en god stund sida, så jeg prøvde å instalere de på nytt. Da gikk fpsen op til ca 60, men det er heller ikke nokk. Problemet gjelder alle spill, og vanlig pcbruk går også generellt treigere.

Er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å fikse det?? Ble anbefalt å bruke en driver som heter 11.63.69 og den har jeg brukt en god stund med bra ytelse. Det kan vel umulig ha noe med ruteren å gjøre :S ?

Begynner å bli veeeeeeldig lei av pcproblemer nå så hadde satt EKSTREMT stor pris på om noen kunne ha hjulpet meg!! :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...