Henriko2 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Jeg har en stasjonær HP pc som jeg kjøpte for 3 år siden! Den har en funksjon der man kan trykke på F12(?) på startup for å få PC-en slik den var da du kjøpte den uten å innstalere drivere etc. Jeg bare lurte på om denne funksjonen i tillegg vil slette alt jeg har på den andre harddisken min(D), iogmed at da jeg kjøpte den var D helt tom. Takker for alle svar. Vil ikke miste alle tingene mine Planen var å ta alt jeg trengte over på D harddisken og slette alt på C og få C slik den var da jeg kjøpte den, takk for svart Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei, det er det som er litt av poenget med et automatisert system for formatering. Er "mine dokumenter" på D? Uansett, så nei. Den skal ikke røre D. Den skal bare wipe C, og skrive et nytt HD-image over c. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Kopi det du skal ha over på d:\ Ta ut kabel på d:\ så du ikke surrer det til. Så kan du legge inn dette ferdig speilbildet fra dell. Ferdig kobel inn d:\ igjen. Endret 31. oktober 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Henriko2 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ja, mine dokumenter er på D, men har kjørt PC-en helt fint uten at D har vært koblet inn Så da tar jeg ut kabel og håper på det beste Lenke til kommentar
Henriko2 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ferdig nå Alt jeg trenger å gjøre er å få alle spilla jeg hadde på steam, pluss alle fyfy piratkopierte programmer og spill så er jeg i boks. Men en ting lurer jeg på, at etter jeg var ferdig så forsvant plutselig det trådløse nettet i hele huset. Så jeg er den eneste som kan sitte på internett(bruker kabel da seff.) hadde vært fint om dere kunne hjelpe meg å få igang trådløs internett Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Merkelig, en formatering av din pc skal da ikke drepe wifi-ap. Merkelig, så sant ikke alle andre kobler til via deg da. Slik at du deler nettet ditt via kabel, via trådløst. Hmm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå