Akrabra Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 kk takker for alle svar:) posten kan stenges Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bare for å pirke litt, ja - en skjerm må støtte HDCP om den skal brukes med PS3. Men kun om du skal bruke HDMI-utgangen på PS3-en. Det finnes alternative måter, dette gir dog forferdelig bildekvalitet, men muligheten er der. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 kk:) vel det her er så utrolig stressende. like før jeg bare kjøper et brukt crt tv:p Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bare til opplysning. Jeg har en Samsung 226BW skjerm, og selvom den bare har et 1680*1050 panel så klarer den å nedskalere 1080p på en flott måte. Så jeg får valgt 1080p i skjerm-menyen. Prisen på denne ligger vel i underkant av 3k, så muligens at dette blir i dyreste laget for deg, men tenkte at jeg i alle fall kunne tipse deg. https://prisguiden.no/product.php?productId=62686 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 er ikke en dum pris det der altså takker for tipset:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå