jeeeez Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei, Har nettopp bygget ferdig en ny PC og skal skru den på tilkoblet en skjerm. Jeg skrur den på og alle vifter starter og jeg hører hardisken... MEN, jeg får ikke noe bilde...! Det er et HD 2900 Pro 512 MB kort. Det lyser 2 røde lys på det. Har tilkoblet 2 x 6 pins strømkontakter i mangel på 8 pins. Kan dette være problemet? Setter utrolig pris på hurtige svar da jeg gjerne vil prøve doningen i dag! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) det skal funke med kun 6x6pin det er hva jeg selv bruker ..... Du kna prøve å kortslutte de 2 som du ikke har tilkoplet det har jeg gjort * PSU du har ? Endret 31. oktober 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Har denne PSU'en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339993... Har du også 2 små røde lyd på undersiden av kortet? Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Nå har jeg også kortsluttet de 2 siste kontaktene med binders, fungerer fortsatt ikke... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) hmm Den burte være kraftignok til å drive et sånt kort ..... Har de led'sa, men de har ikke lyst hos meg ennå Kanskjke finner du svaret i HD2900pro tråden iværtfall kan du spørre der mange flere som har kortet der som kanskje vet hva problemet er Endret 31. oktober 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Fanken... Aner ikke hva som er problemet... Er det no troubleshooting guide til dette kortet? Det som fulgte med var jo latterlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå