leao Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har fått tak i et brukbart anlegg til bilen min (spiller, forsterker, bakhøyttalere og basskasse), men har ikke peiling på hvordan jeg monterer, hva jeg trenger av ekstrautstyr (sikringer, kabler, crossovers osv.). Noen som vet om hvor jeg evt. kan få noen til å hjelpe meg med å sette inn anlegget mot betaling? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvor bor du? Jeg kan montere. Bilradiospesialisten o.l. monterer jo, men de er nok relativt dyre. Jeg ville laget en post på Bilforumet.no under "Bilstereo"-kategorien, sikkert noen som vil tjene en slant der. (: Eller du kan prøve deg selv, det er ikke spesielt vanskelig. Jeg bare kastet meg i det, og søkte på nettet eller spurte på diverse fora når jeg satt fast. Bare å spørre hvis du lurer på noe. (: Lenke til kommentar
Defus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 www.bilstereoforumet.no, de har en god del folk som gjør det for et levebrød som sitter der. Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 www.bilstereoforumet.no, de har en god del folk som gjør det for et levebrød som sitter der. send mail til [email protected] holder til i drammen Lenke til kommentar
leao Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Hvor bor du? Jeg kan montere. Bilradiospesialisten o.l. monterer jo, men de er nok relativt dyre. Jeg ville laget en post på Bilforumet.no under "Bilstereo"-kategorien, sikkert noen som vil tjene en slant der. (: Eller du kan prøve deg selv, det er ikke spesielt vanskelig. Jeg bare kastet meg i det, og søkte på nettet eller spurte på diverse fora når jeg satt fast. Bare å spørre hvis du lurer på noe. (: Bor på Toten, så dersom du bor i Stavanger, er nok det uaktuelt Begynte såvidt selv, men da jeg trodde jeg hadde kobla riktig, og skulle starte bilen og anlegget, kortslutta jeg batteriet Er så godt som helt blank på dette området, så for både bilens, anleggets og min egen sikkerhets skyld, tror jeg at jeg overlater jobben til noen som har gjort det før. Greit å få det skikkelig gjort. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Er nok mange her og som kunne gjort det "Synd" du bor på Toten... Endret 2. november 2007 av ManagHead Lenke til kommentar
Oter Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 installbay på hamar monterer Lenke til kommentar
Defus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har sett byggetråden til installbay på hamar, og byggingen deres er imponerende. Selv på de mer "vanlige" byggene de gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå