RuneD Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei ALLE sammen! Jeg skal SNART oppgradere datan min... Skrev kjøp i tittelen fordi det er det andre kaller når en skal kjøpe alle delene bortsett fra DVD.. Har ikke økonomi til en NY en, så skal bare si det er oppgradering Uansett, jeg har kommet fram til at jeg trenger disse delene: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 Ghz Geil 2 GB DDR2 PC6400 800 Mhz x 2 Asus P5E (X38 hovedkort med PCI-Express 2.0) Evga GeForce 8800 GT SSC(mulig dette kommer, muligens ikke...) Cooler Master Stacker 832 Sort kabinett <- Drømmekabinettet pga kvaliteten + muligheten til og ha et kabinett som kan ha stor luftflyt uten støy) Har ikke valgt ut harddisker enda, men regner med og kjøre minst 3 harddisker, 1 for XP, 1 for Vista 64 bit og en for lagring. Burde jeg vente(noen vil vel her si vent i all evighet), men jeg vil gjerne hoppe inn når det kommer noe nytt som ikke koster for mye, da systemet vil vare en del lengre om jeg hopper inn nå. Ser nemlig at både prosessoren er på tilbud til 1850 kr, sammen med rammen som er skittbilli, mens 8800GT er et nytt skjermkort som kan plasseres mellom 8800GTS og 8800GTX. Prosessoren fra der jeg skal eventuelt kjøpe den på tilbud har stepping G0, altså den nyeste. Prosessoren skal overklokkes til 3,2-3,4 Ghz. Synspunkter? Tips? Takker MANGT mye for svar, Rune Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei ALLE sammen! Jeg skal SNART oppgradere datan min... Skrev kjøp i tittelen fordi det er det andre kaller når en skal kjøpe alle delene bortsett fra DVD.. Har ikke økonomi til en NY en, så skal bare si det er oppgradering Uansett, jeg har kommet fram til at jeg trenger disse delene: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 Ghz Geil 2 GB DDR2 PC6400 800 Mhz x 2 Asus P5E (X38 hovedkort med PCI-Express 2.0) Evga GeForce 8800 GT SSC(mulig dette kommer, muligens ikke...) Cooler Master Stacker 832 Sort kabinett <- Drømmekabinettet pga kvaliteten + muligheten til og ha et kabinett som kan ha stor luftflyt uten støy) Har ikke valgt ut harddisker enda, men regner med og kjøre minst 3 harddisker, 1 for XP, 1 for Vista 64 bit og en for lagring. Burde jeg vente(noen vil vel her si vent i all evighet), men jeg vil gjerne hoppe inn når det kommer noe nytt som ikke koster for mye, da systemet vil vare en del lengre om jeg hopper inn nå. Ser nemlig at både prosessoren er på tilbud til 1850 kr, sammen med rammen som er skittbilli, mens 8800GT er et nytt skjermkort som kan plasseres mellom 8800GTS og 8800GTX. Prosessoren fra der jeg skal eventuelt kjøpe den på tilbud har stepping G0, altså den nyeste. Prosessoren skal overklokkes til 3,2-3,4 Ghz. Synspunkter? Tips? Takker MANGT mye for svar, Rune Det opprettes ørt og førti slike tråder som dette hver dag. søk på forumet/databasen Lenke til kommentar
RuneD Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Nooo Jawhol zen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå