SRD Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei. Jeg har lyst å prøve noen Linux distroer og de fleste av disse tar 700 mb. Så det jeg lurer på er om deter mulig å legge inn flere ISO-er på en DVD-plate(ikke som datafiler)? Så slipper jeg å drasse rundt på mange plater. Lenke til kommentar
CPU3D-Spawn Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Uten at jeg har testet eller vet helt sikkert vil jeg si at det virker umulig. Brenner man en .iso fil så skal CD-en boote fra den ene fila, tror ikke den ville skjønne noe med flere filer på samme cd, men det er jo bare å prøve Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Drasse rundt på masse plater? CD-er er ikke så store da. Og hvorfor ikke bruke CD-RW? Men, over til spm. det går ann å legge flere iso-er inn på en. Har ikke prøvd selv. Du får google etter "multiple iso dvd cd boot" elns. Eller så kan du laste ned ferdige pakker DVD isoer med det du ønsker. Et eksempel: http://www.securedvd.org/about.html Endret 1. november 2007 av JAPCU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå