Anonym5656 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Herlig konsert og herlig set-list på begge bandene! Biffy Clyro akkurat like kult jeg hadde forestilt meg! Men er det andre enn meg som synes stemning var latterlig dårlig? Jeg måtte liksom lete etter noen som faktisk tok av litt i publikum. 80% av de i front var jo fjortisjenter som var redd for å få kroppskontakt liksom. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Konserten var fantastisk bra. Rått og intenst, god setlist og alt i alt en fantastisk kveld. Publikum og arrangørene var rævva. Satan med pressing og jævelskap da, hva faen er problemet til fjortissene (normalt generaliserer jeg ikke så mye, men let's face it, 90% av publikum, hvert fall de litt fremme, var fjortisser i går) som på død og liv skal kødde med å mose folk, og folk som kommer helt mot slutten og presser seg gjennom alt og alle til de kommer helt til fronten. Ta den plassen du fortjener, dammit. Og når skal arrangøren i Spektrum vise litt hensyn til publikum i front og begrense all presset mot dem ved å ha et gjerde til litt uti som beskytter de foran. Hvor mange i går var det som ble bært bort fordi de kollapset? Det var sannelig ikke få til å være en halvannen times konsert. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, det er litt iriterendes, men langt ifra det værste pressing jeg har vært med på, så jeg synes det var helt greit egentlig Kanskje jeg bare hadde litt store forhåpninger fra Hove, men det var uten tvil den kjedeligste publikum jeg har sett i spektrum før Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jepp, dritbra konsert.. Men det var vilt mye bedre stemning når Guns spilte.. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Den settlista er feil, de spilte f.eks. ikke First it Giveth. Konserten var skikkelig solid. Biffy Clyro var ærlig talt ikke min tekopp i det hele tatt, men det er jo bra at noen likte dem Pressing og "toging" (rambukkgjenger som hersende bakfra for å skaffe seg bedre plass) var et skikkelig problem, og ødela mye av starten. Det var en ekstremidiot som fucka opp mye ca der jeg stod, med utagerende lening, ligging, skubbing og albuebruk. Han forsvant heldigvis til slutt, etter å ha ertet på seg en del mennesker. Men som sagt, konserten var bra den. Kunne ha ønska meg noen andre sanger på settlista... f.eks. er ikke Monsters akkurat favorittlåta mi fra Rated R. Men men Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Sinnssykt bra konsert. (Nå har ikke jeg mye erfaring, men det var konge) Det ble rimelig varmt sånn i midten ganske langt fremme (særlig med jakke), men noen ganger kom det ett og annet drag med frisk luft og det var nok det som redda meg. Jeg kan nok betegnes som fjortiss, men jeg dytta ikke mer enn det som trengtes for å holde på plassen min, men det ble noen "bølger" innimellom. Syns ikke det var så veldig ille egentlig. Noen som gidder å poste den egentlige setlista så hadde det vært fint, har en følelse av at den over ikke stemmer helt. Endret 27. februar 2008 av hernil Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg er veldig usikker på rekkefølgen og om jeg har glemt noen, så feel free to correct, men her er det jeg tror var den korrekte setlisten: Millionaire 3's & 7's Feel Good Hit Of The Summer Do It Again Turnin' On The Screw Burn The Witch Misfit Love ("this is a song for those who love to dance" eller noe sånt) Monsters In The Parasol ("this is a song about LSD") Make It Witchu Someone's In The Wolf You Can't Quit Me Baby Go With The Flow Sick, Sick, Sick Hangin Tree ("this one is dedicated to you guys, it's about trees" eller noe lignende) Little Sister No One Knows A Song For The Dead Lenke til kommentar
SimenBZ Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Meget bra konsert. Ble litt mye unødvendig dytting og slikt, likevel synes jeg ikke det var noe stort problem. Var jo fryktelig varmt og slitsomt og stå der framme, men det må man vel regne med. Veldig bra setlist.. men var jo et par låter jeg gjerne skulle ha hørt, blant annet In My Head, Regular John, Mexicola, Lost Art of Keeping a Secret og First It Giveth. Hadde vært fint om noe kunne bekrefta setlista til svinepelz, husker ikke selv. Endret 27. februar 2008 av SimenBZ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er jo forøvrig ikke mye som kan slå hove da, regnet og den jævlig intense opplevelsen. Skal litt til for å toppe Hove, men de var ikke langt unna. Var en kongeslutt på konserten med Little Sister, No on knows og A Song for the Dead... Det første jeg gjorde når klokka passerte 09.00 i dag det var å bestille billetter for å se dem på nytt på Norwegian Wood Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kom over en liten artikkel om konserten og la den like godt ut på kudos. Link. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Da er billetter til NW bestillt Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hadde vært fint om noe kunne bekrefta setlista til svinepelz, husker ikke selv. Fant en settliste på det offisielle forumet nå, som ser ut til å være riktig. Nesten identisk med den jeg postet, men med YCQMB et par-tre hakk senere. Anser dermed dette som case closed You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire 3's & 7's Feel Good Hit of the Summer Do It Again Turnin' on the Screw Burn the Witch Misfit Love Monsters in the Parasol Make It Wit Chu Someone's in the Wolf Go with the Flow Sick, Sick, Sick You Can't Quit Me Baby Hangin' Tree Little Sister ------- No One Knows A Song for the Dead Incoming playlist på lommespilleren \o/ Lenke til kommentar
SimenBZ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Flott. Noe som har peiling på hva Biffy Clyro spilte? Vet om en del låter, men fint om noe hadde lista. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Flott. Noe som har peiling på hva Biffy Clyro spilte? Vet om en del låter, men fint om noe hadde lista. Husker ikke helt rekkefølgen med de spilte i allefall disse: Saturday Superhouse Get Fucked Stud Who's got a match Living is a problem because everything dies Machines Glitter and trauma Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Litt av Feel Good Hit: Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Den som har filmet det der har stått jævla nær meg. Har også en video av hele Feel Good og litt av Do It Again, men den er på over 250 MB så får ikke lastet opp på youtube. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Youtube asap, konverter til xvid eller lignende. Lenke til kommentar
mac_n_cheese Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Den som har filmet det der har stått jævla nær meg. Har også en video av hele Feel Good og litt av Do It Again, men den er på over 250 MB så får ikke lastet opp på youtube. hehe, er veninna mi som har filma. skjønner ikke alle som hadde problemer med pressing og drit, vi hadde det stort sett veldig fint der vi sto. og det var forsåvidt ganske langt fremme. og nå vet jeg ikke med folk rundt meg men jeg tok nå i alle fall av (: hun filma mye annet også som jeg tror hun skulle legge ut. Endret 29. februar 2008 av mac_n_cheese Lenke til kommentar
Qotsa Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Den som har filmet det der har stått jævla nær meg. Har også en video av hele Feel Good og litt av Do It Again, men den er på over 250 MB så får ikke lastet opp på youtube. hehe, er veninna mi som har filma. skjønner ikke alle som hadde problemer med pressing og drit, vi hadde det stort sett veldig fint der vi sto. og det var forsåvidt ganske langt fremme. og nå vet jeg ikke med folk rundt meg men jeg tok nå i alle fall av (: hun filma mye annet også som jeg tror hun skulle legge ut. Var en bra konsert ja.. Og var store deler av konserten innblandet i dytting og til tider slåing. Sto helt fremst, rett foran Josh, men etter en stund ble jeg presset bakover.. Latterlig at det skulle være så omågjøre for mange å stjele plassen til andre. Litt generøs må det vel gå an å vær. Vurderer sterkt Norwegian Wood!! Filmer fra konserten: http://www.youtube.com/results?search_quer...mp;search_type= Endret 1. mars 2008 av Qotsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå