Anonym5656 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Man for holde varmen med røyk og qotsa/biffy på øret Tror jeg kommer til å møte opp i 17 tiden jeg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Mener du Spektrum? Tror ikke de åpner før 6-tida, var hvertfall stengt fram til halv 6 når jeg så Arcade Fire der i november. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg? Ja, jeg veit jo at de ikke åpner før 19-20 tiden, men jeg vil kommer langt frem Er så liten så klarer ikke å sprenge meg frem... Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg? Ja, jeg veit jo at de ikke åpner før 19-20 tiden, men jeg vil kommer langt frem Er så liten så klarer ikke å sprenge meg frem... Satser på å møte opp en 30-45min før dørene åpner. Da er jeg sånn ca midt i mengden(håper jeg). Får presse meg sakte men sikkert fremover slik at jeg får en fin fin posisjon Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg må få med meg Biffy Clyro så nærme som mulig Ingen som tilfeldigvis skal oppover til Hamar etter konserten? Hater å være avhengig av tog, også mister jeg sikkert de dødskule ekstranummerene som kommer på slutten... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 First it Giveth i går i Køben. Meget najs. OMG OMG OMG OMG OMG etc! I dag regner det litt, og er ganske varmt i været Gaut1: Pressere må dø! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg må få med meg Biffy Clyro så nærme som mulig Ingen som tilfeldigvis skal oppover til Hamar etter konserten? Hater å være avhengig av tog, også mister jeg sikkert de dødskule ekstranummerene som kommer på slutten... A song for the dead er 90% sikkert den avsluttende sangen, de har vel spillt den helt sist på alle unntatt én konsert både i år og fjor. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg drar snart ned til Oslo. Tar nok 23.05 toget opp igjen til Lillehammer, noen flere som skal det? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg drar snart ned til Oslo.Tar nok 23.05 toget opp igjen til Lillehammer, noen flere som skal det? Tror jeg også må ta det toget opp igjen ja. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Skulle egentlig tatt det toget jeg og, men muttern fikk ordnet gratis hotellrom til meg vha jobben, så jeg slipper å dra før det er ferdig Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Queens spiller på Norwegian Wood i år også, for dem som ikke får med seg konserten i år - eller bare vil ha mer: http://www.norwegianwood.no Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Mye vil ha mer, det skal helt klart vurderes for å si det sånn... Lenke til kommentar
Skjelbek Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Holy crap! Her gleder jeg meg til i kveld, mens jeg får vite at de skal spille på NW! Fantastiske saker:D Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 + varme opp for Foo Fighters i Bergen. Tre konserter i Norge bare i år, da? Lenke til kommentar
Skjelbek Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dæven! Om jeg hadde hatt spenna sku jeg faen meg tatt turen til Bergen også! Nå drar jeg snart til sentrum for å stå i kø=) Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Wolf, Quit Me, Hanging .... not bad not bad Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nicotine, valium, vicodin, marijuana, ecstasy and alcohol. Cocaine. En av de beste konsertene jeg har vært på, men har alikevel sett dem spille bedre utenom IRL på konsertopptak ifra Hove. Uansett sto ikke mange meter ifra Josh under hele konserten. Herlig fyr, men fy faen så mange som dytta på slutten og så varmt det ble at jeg innimellom måtte hoppe opp for luft. Endte faktisk med at jeg kasta øl`en min på noen bak meg. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nicotine, valium, vicodin, marijuana, ecstasy and alcohol.Cocaine. En av de beste konsertene jeg har vært på, men har alikevel sett dem spille bedre utenom IRL på konsertopptak ifra Hove. Uansett sto ikke mange meter ifra Josh under hele konserten. Herlig fyr, men fy faen så mange som dytta på slutten og så varmt det ble at jeg innimellom måtte hoppe opp for luft. Endte faktisk med at jeg kasta øl`en min på noen bak meg. Ingenting er som kald øl i ansiktet på en varm konsert <3 Fantastisk konsert. elsket det. Om noen har setlisten, hadde jeg satt pris på om den kunne blitt postet her, for alle å se. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hehe var ikke noe særlig kald da, var jo uansett nesten umulig å komme til baren eller fremover. Var jo veldig mye hindring, spesielt ettersom jeg var så nært scena og midt i mengden. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Millionaire 3's & 7's Feel Good Do it again Turnin Burn the witch Misfit Love Monsters Make it witchu Wolf 1st it giveth Sidewalks Go w/the flow sicksicksick Hangin tree Little Sister No one knows song for the deaf Det er jo forøvrig ikke mye som kan slå hove da, regnet og den jævlig intense opplevelsen. Litt kommers setlist, selv om Sidewalks, Hanging og Wolf er høydepunkter, sammens med Giveth. Endret 27. februar 2008 av Green Machine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå