Gå til innhold

Queens of the Stone Age, Oslo Spektrum, 26. februar 2008

Hewitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at han er frisk igjen :D Woohoo! ihvertfall hvis vi skal tro de som var på konserten i Vienna den 21.

Sick, Sick, Sick

Helt elendig lydkvalitet men det høres ut som om Josh har kommet seg.

Edit: Legger opp set-listen fra Vienna og en film til.

Monsters in the Parasol

Hangin' Tree

Turning on the screw

Burn the witch

Misfit love

Sick, Sick, Sick

Infinity

Better living trough Chemistry

3's & 7's

Avon

In the Fade

The Blood is Love

Make it wit chu

Little Sister

Tangled up Inplaid

Do it again

Go with the Flow

Millionaire

I think I lost my Headache

A Song for the Dead

Burn The Witch

Nå er det bare å glede seg!!! :thumbs:

Endret av Gaut1
Lenke til kommentar

Kan noen gi meg svar på et lite spørsmål?(gidder ikke lage ny topic)

Er det muligheter for å legge ifra seg jakke og eventuelt en sekk på spektrum før man går inn i konsertsalen? Hvilke muligheter er det?

Har aldri vært der før..

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg svar på et lite spørsmål?(gidder ikke lage ny topic)

Er det muligheter for å legge ifra seg jakke og eventuelt en sekk på spektrum før man går inn i konsertsalen? Hvilke muligheter er det?

Har aldri vært der før..

Ikke i spektrum, men det er oppbevaringsbokser på Oslo-S som man kan bruke, koster vel 20 kroner eller noe sånn...

Lenke til kommentar

Jakke er faenmeg noe herk på konsert. For oss som har tenkt til å stå litt i kø utenfor for å få noenlunde gode plasser, er jo nødt til å ha jakken på i dette været. Så kommer man inn og må stå og holde på både jakke og genser mens man skal hoppe rundt :/ Kunne veldig gjerne hatt noe sted å oppbevare jakker. Sekker og slikt må selvsagt slenges i en boks på Oslo S.

Lenke til kommentar
Jakke er faenmeg noe herk på konsert. For oss som har tenkt til å stå litt i kø utenfor for å få noenlunde gode plasser, er jo nødt til å ha jakken på i dette været. Så kommer man inn og må stå og holde på både jakke og genser mens man skal hoppe rundt :/ Kunne veldig gjerne hatt noe sted å oppbevare jakker. Sekker og slikt må selvsagt slenges i en boks på Oslo S.

Er jo for pokker meg blå himmel ute så eneste faren er jo litt kulde og det går jo fort over når man kommer inn. Jeg legger alttid igjen jakke i bilen orker ikke det styret med vente i kø osv...

Lenke til kommentar
Ja, greit, vet ikke hvordan været er i Oslo da, men det er hvert fall bikkjekaldt på denne sida av landet, å stå i kø utenfor i 2+ timer må jo være selvmord.

2+ timer ja. Jeg og kompisene mine er ikke framme i Oslo før 2 timer før konserten starter. Før vi skal til konserten må vi innom hotellet vi skal bo på, få i oss litt mat og evt. et par pils : )

Blir ikke mengder med til til overs, men blir vell akkurat nok;)

Regner med å møte opp på Spektrum kl 7. Når skal dere andre stille dere utenfor spektrum?

Lenke til kommentar

Hmm. Jaja, vi får se. :p

Vi kommer relativt tidlig til Oslo og tar først og spiser litt og stikker i noen butikker og slikt, innom Oslo S og låse inn tingene osv, så regner jeg med at vi står i kø fra kanskje 17-tiden ettersom vi da uansett ikke har noe bedre å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...