Ptolemaio Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 jeg skal dit (: sammen med et par venner. kommer til å bli kos. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Ikke lenge igjen nå! Reiser gryyytidlig på tirsdag. Noen oppdateringer på hvordan det går med Josh? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Dere som har funnet set-lists, har det stått noe om set-listen til Biffy Clyro også? Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Ser ut til at han er frisk igjen Woohoo! ihvertfall hvis vi skal tro de som var på konserten i Vienna den 21. Sick, Sick, Sick Helt elendig lydkvalitet men det høres ut som om Josh har kommet seg. Edit: Legger opp set-listen fra Vienna og en film til. Monsters in the Parasol Hangin' Tree Turning on the screw Burn the witch Misfit love Sick, Sick, Sick Infinity Better living trough Chemistry 3's & 7's Avon In the Fade The Blood is Love Make it wit chu Little Sister Tangled up Inplaid Do it again Go with the Flow Millionaire I think I lost my Headache A Song for the Dead Burn The Witch Nå er det bare å glede seg!!! Endret 24. februar 2008 av Gaut1 Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Åh, håper vi får en liknende setliste! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er ikke mulig å kjøpe billetter i luken på spektrum vel? Vet det er utsolgt på nettet, men kanskje de har noen ekstra der...? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg fikk tak i en billett til vanlig pris på finn Kanskje det er flere der. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, har funnet noen der, men var lite med svar(er for en kompis, har billett selv). Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan noen gi meg svar på et lite spørsmål?(gidder ikke lage ny topic) Er det muligheter for å legge ifra seg jakke og eventuelt en sekk på spektrum før man går inn i konsertsalen? Hvilke muligheter er det? Har aldri vært der før.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan noen gi meg svar på et lite spørsmål?(gidder ikke lage ny topic)Er det muligheter for å legge ifra seg jakke og eventuelt en sekk på spektrum før man går inn i konsertsalen? Hvilke muligheter er det? Har aldri vært der før.. Ikke i spektrum, men det er oppbevaringsbokser på Oslo-S som man kan bruke, koster vel 20 kroner eller noe sånn... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Jakke er faenmeg noe herk på konsert. For oss som har tenkt til å stå litt i kø utenfor for å få noenlunde gode plasser, er jo nødt til å ha jakken på i dette været. Så kommer man inn og må stå og holde på både jakke og genser mens man skal hoppe rundt :/ Kunne veldig gjerne hatt noe sted å oppbevare jakker. Sekker og slikt må selvsagt slenges i en boks på Oslo S. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Haha, husker jeg sto å ventet utenfor Sentrum Scene i flere timer i fjor vinter, det var FAEN meg kalt i bare genseren. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre i morgen. Kanskje jeg bare tar en stygg jakke og legger den ifra meg og håper på at jeg finner den igjen Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jakke ja, eller vinterfrakk som jeg drassa med meg på The Cure Nei, nå skal jeg ta bussen hjem med Songs for the Deaf på lommespilleren, på tide å begynne den siste oppvarmingsrunden Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jakke er faenmeg noe herk på konsert. For oss som har tenkt til å stå litt i kø utenfor for å få noenlunde gode plasser, er jo nødt til å ha jakken på i dette været. Så kommer man inn og må stå og holde på både jakke og genser mens man skal hoppe rundt :/ Kunne veldig gjerne hatt noe sted å oppbevare jakker. Sekker og slikt må selvsagt slenges i en boks på Oslo S. Er jo for pokker meg blå himmel ute så eneste faren er jo litt kulde og det går jo fort over når man kommer inn. Jeg legger alttid igjen jakke i bilen orker ikke det styret med vente i kø osv... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, greit, vet ikke hvordan været er i Oslo da, men det er hvert fall bikkjekaldt på denne sida av landet, å stå i kø utenfor i 2+ timer må jo være selvmord. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, greit, vet ikke hvordan været er i Oslo da, men det er hvert fall bikkjekaldt på denne sida av landet, å stå i kø utenfor i 2+ timer må jo være selvmord. 2+ timer ja. Jeg og kompisene mine er ikke framme i Oslo før 2 timer før konserten starter. Før vi skal til konserten må vi innom hotellet vi skal bo på, få i oss litt mat og evt. et par pils : ) Blir ikke mengder med til til overs, men blir vell akkurat nok;) Regner med å møte opp på Spektrum kl 7. Når skal dere andre stille dere utenfor spektrum? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, greit, vet ikke hvordan været er i Oslo da, men det er hvert fall bikkjekaldt på denne sida av landet, å stå i kø utenfor i 2+ timer må jo være selvmord. Blå himmel og 8-10 varmegrader Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Hmm. Jaja, vi får se. Vi kommer relativt tidlig til Oslo og tar først og spiser litt og stikker i noen butikker og slikt, innom Oslo S og låse inn tingene osv, så regner jeg med at vi står i kø fra kanskje 17-tiden ettersom vi da uansett ikke har noe bedre å gjøre. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hehe. Vi har forskjellig tidsplan hører jeg Blir nok en skamfett kveld uansett Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 First it Giveth i går i Køben. Meget najs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå