SimenBZ Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Så at No One Knows bare var på én av de tre setlistene fra Tyskland-touren. Ikke tro at jeg drar på konserten kun for å se den, men hadde jo unektelig vært kult om de spilte'n. Lenke til kommentar
sindre1 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Håper de drar feel good hit of the summer, jeg. Noen som foresten vet hvor mange billetter som er solgt? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nærmer seg så smått... setliste fra 7. februar: You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel Like A Millionnaire Feel Good Hit Of The Summer In The Fade Hanging Tree Go With The Flow Do It Again Tangled Up In Plaid Burn The Witch Little Sister Infinity Turnin' On The Screw Sick, Sick, Sick Into The Hollow Misfit Love Make It Wit Chu 3's & 7's ekstra: A Song For The Deaf A Song For The Dead Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hmm.. Siste toget hjem går 2305, tror dere de er ferdige til da ? Står at oppvarmingsbandet skal begynne 1930, men det tar jeg med en ganske stor klype salt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Skal jeg være ærlig så tror jeg ikke du rekker det. Kan være heldig dog. Jeg hadde rukket toget sist gang jeg var i Spektrum, på Muse, men da var alt også presist, både oppvarmingsband og Muse selv. Som regel pleier det å være forsinkelser. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er det jeg er redd for og Men jeg rekker nok ihvertfall en del av konserten da.. Lenke til kommentar
SimenBZ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg tror du rekker det. Hadde rukket det selv etter Motörhead, med ganske grei margin faktisk. Men ikke sats på det uten noen reserveplan .. en natt på en benk på Oslo S er nok ikke særlig digg. Fet setlist, forresten. Begynner å bli rimelig stoked Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ny setliste fra i forgårs: Sick Sick Sick Feel Good Hit Of The Summer The Lost Art Of Keeping A Secret 3's And 7's A Song For The Deaf Medication The Bronze Walkin' On The Sidewalks Go With The Flow The Fun Machine Took A Shit & Died Suture Up Your Future In The Fade Burn The Witch Little Sister Misfit Love I Think I Lost My Headache A Song For The Dead Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Hva skjer med at de "aldri" spiller No One Knows 'a?! God setlist, for all del, men savner den. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Fordi hovedkjernen av fansen er drita hakke lei av å høre den, og det kan jeg ca. love deg at gutta selv er av å spille den. Endret 18. februar 2008 av Green Machine Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Savner First It Giveth, jeg. No One Knows blir man fort nok lei. Kunne ha tatt med et par låter til fra Rated R også. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hører at Josh sliter med halsinfeksjoner igjen (Mikey måtte bl.a synge for han den 15/02). Endret 18. februar 2008 av Green Machine Lenke til kommentar
SimenBZ Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hva? Michael Shuman? Håper da virkelig Josh blir frisk. Lenke til kommentar
mac_n_cheese Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) hørte de soundchecka first it giveth en dag..lov å håpe. var vel forøvrig millionaire mikey "sang" på? blir jo mersom skriking, og dermed ikke et særlig stort problem i mine ører siden han høres ganske godt på den sangen til å begynne med. so no need to fret people Endret 17. februar 2008 av mac_n_cheese Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Han sang deler av Misfit love også (kan sees på youtube også. Jeg likte synginga jeg), sammens med noe annet de ikke helt klarte å peke på. Endret 18. februar 2008 av Green Machine Lenke til kommentar
mac_n_cheese Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Han sang deler av Misfit love også (kan sees på youtube også. Jeg likte synginga jeg), sammens med noe annet de ikke helt klarte å peke på. it's troy!! mikey har den der "i need a thrill". Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Han sang deler av Misfit love også (kan sees på youtube også. Jeg likte synginga jeg), sammens med noe annet de ikke helt klarte å peke på. it's troy!! mikey har den der "i need a thrill". Får håpe Josh blir frisk til konserten( som er om nøyaktig en uke WooHoo!) Får håpe lyden er bedre i spektrum enn det den er i klippet fra Barcelona. Lenke til kommentar
mac_n_cheese Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Han sang deler av Misfit love også (kan sees på youtube også. Jeg likte synginga jeg), sammens med noe annet de ikke helt klarte å peke på. it's troy!! mikey har den der "i need a thrill". Får håpe Josh blir frisk til konserten( som er om nøyaktig en uke WooHoo!) Får håpe lyden er bedre i spektrum enn det den er i klippet fra Barcelona. hehe. mobilklipp er jo aldri det beste da little sister fra mandag.. ikke bra.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Får satse på at den blir bedre til neste tirsdag... Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 hehe. mobilklipp er jo aldri det beste da little sister fra mandag.. ikke bra.. Vet at det var dårlig kvalitet på klippet , men hørte allikevel at det ikke var helt toppers. Får krysse fingrene og håpe på at det blir bedre til tirsdag. Gleder meg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå