.Lagrange. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 QOTSA spiller aldri den samme setlista. Aldri. Jeg var på 3 konserter, fikk 31 sanger. Ny selist hver dag. Jeg kan godt legge inn de setlistene jeg fikk (jeg skreiv de ned), men det blir nok helt garantert noe annet du får høre. Forøvrig, Biffy Clyro blir oppvarming på konserten, som nå også er utsolgt. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hva?! Biffy Clyro? Jeg trodde det var Turboneger som skulle varme opp? Endret 16. januar 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 QOTSA spiller aldri den samme setlista. Aldri. Jeg var på 3 konserter, fikk 31 sanger. Ny selist hver dag. Jeg kan godt legge inn de setlistene jeg fikk (jeg skreiv de ned), men det blir nok helt garantert noe annet du får høre. Forøvrig, Biffy Clyro blir oppvarming på konserten, som nå også er utsolgt. Utsolgt?`!!!! Er konserten men queens of the stone age utsolgt? Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Turboneger var bare rykter, Biffy Clyro er bekreftet. Endret 18. februar 2008 av Green Machine Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Turboneger var bare rykter, Biffy Clyro er bekreftet. Og nja, jeg tror det er mulig å få tak i billetter hvis du sitter 24/7 og tråler billettservice, ellers er det "offisielt" utsolgt. Phuuu... ble stressa der.. Virker som det ikke er utsolgt fikk i alle fall bestilt 3 billetter nå. Damn, godt å ha sikra seg billettene. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Turboneger var bare rykter, Biffy Clyro er bekreftet. Og nja, jeg tror det er mulig å få tak i billetter hvis du sitter 24/7 og tråler billettservice, ellers er det "offisielt" utsolgt. Gi meg noe lenke på hvor Biffy Clyro er bekreftet! Fy faen, drar for å se Queens of the stone age også kommer faen meg et av mine desiderte favoritt band å varmer opp Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 www.gec.no? (trykk på qotsa) i tillegg er biffy clyro oppvarmer for qotsa på andre datoer. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) HVIS noen er interesserte, her er de setlistene jeg skreiv ned da jeg så QOTSA i November. Setlist Dortmund gig 11/16/2007 You Think I Ain't Worth A Dollar But I Feel Like A Millionaire Feel Good Hit Of The Summer (dance like you fuck version) Do It Again 3's & 7's Avon I Think I Lost My Headache Misfit Love Into The Hollow Run Pig, Run In The Fade Turnin' On The Screw Make It Wit Chu Burn The Witch Little Sister Battery Acid Tangled Up In Plaid If Only Sick, Sick, Sick ---------------------- Infinity Song For The Dead (with long Jam) Setlist Stuttgart gig 11/17/2007 Monsters In The Parasol Burn The Witch Misfit Love Into The Hollow Leg Of Lamb River In The Road In The Fade Turnin' On The Screw Little Sister Battery Acid Sick, Sick, Sick You Can't Quit Me, Baby You Would Know 3's & 7's Regular John (long jam) --------------------- Go With The Flow Song For The Dead Setlist Wiesbaden gig 11/18/2007 Regular John Infinity Do It Again 3's & 7's The Bronze Mexicola Misfit Love Burn The Witch Suture Up Your Future In The Fade Turnin' On The Screw Little Sister Battery Acid The Fun Machine Took A Shit And Died Tangled Up In Plaid Sick, Sick, Sick I Think I Lost My Headache ----------------------- No One Knows Song For The Dead Sjangsene for å få hørt The Bronze på gigen er nok heller usannsynlig, da de gjorde den pga et spesielt arrangement etterpå (det var første gang de spillte den på 4-5 år) - men ellers er det ganske åpent. PS: På soundchecken fikk vi også hørt The Blood is Love, Era Vulgaris og Hanging Tree, noe de spillte i England litt senere på touren. Endret 21. januar 2008 av whatsofokkingever Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Noen som vet om noe set-list på Biffy Clyro(oppvarmingsbandet)? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Da har jeg bestilt billetter. *glede seg* Noen som vet sånn ca. hvor lenge den varer? Tenker da på om jeg rekker toget hjem. Endret 22. januar 2008 av hernil Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Uansett hva de som arrangerer det sier, kan du lett plusse på 2 timer. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 De sier ingenting, annet enn at konserten starter 19:30. Jeg ville hvert fall ikke kjøpt noen togbilletter som går før kl 24, med mindre du er forberedt på at du kan bli nødt til å gå tidligere. Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Turboneger var bare rykter, Biffy Clyro er bekreftet. Og nja, jeg tror det er mulig å få tak i billetter hvis du sitter 24/7 og tråler billettservice, ellers er det "offisielt" utsolgt. Hvordan kan det være utsolgt? På billettservice.no står det ingenting om at gigen er utsolgt... http://www.billettservice.no/html/artist.h...F+THE+STONE+AGE Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Turboneger var bare rykter, Biffy Clyro er bekreftet. Og nja, jeg tror det er mulig å få tak i billetter hvis du sitter 24/7 og tråler billettservice, ellers er det "offisielt" utsolgt. Hvordan kan det være utsolgt? På billettservice.no står det ingenting om at gigen er utsolgt... http://www.billettservice.no/html/artist.h...F+THE+STONE+AGE Nei det stemmer, var visst noe tull med billettservice for en stund siden. Er enda billetter å få! Lenke til kommentar
SimenBZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 At det var utsolgt er bare tull. Kjøpte billetter til meg og en kompis i dag, 1. februar. Men når det står konsertstart 19:30, hva betyr det? Er det da Biffy Clyro begynner, eller er det da de åpner? Hadde vært kult å rekke toget (23:05) hjem .. og jeg hadde faktisk rukket å ta det etter Motörhead, om jeg ikke allerede hadde skyss. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg regner med at konserten er ferdig i elleve/halv tolv -tiden. Jeg kan i hvert fall si at den er tidligst ferdig halv elleve, men sansynligvis så blir det nok litt lenger. Lenke til kommentar
SimenBZ Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hmm .. okei. Noen som vet om Biffy Clyro funker bra live? Hadde aldri hørt om dem, men sjekka ut MySpace-siden, og ble ganske imponert. Sjansen for at de kommer til å spille Who's Got A Match? ? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Har aldri hørt Biffy Clyro live jeg heller, men de var faktisk ganske bra. Gleder meg til å se dem også. Blir garantert en bedre oppvarming enn forrige gang jeg var i Spektrum hvert fall, "Stalingrad Cowgirls" for Muse. Endret 2. februar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå