Gå til innhold

Queens of the Stone Age, Oslo Spektrum, 26. februar 2008

Hewitt

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har sinnsykt lyst, men ved å bo langt borte i huttiheita slik at jeg må fly utallige ganger for å komme meg ned til oslo, vet jeg ikke om jeg orker... Har sett de 4 gang allerede i år (1 gang i sommer, 3 gang i november) - og på den tiden har jeg fått høre alt jeg noensinne kunne ønske meg.

nfinity, Fun Machine, In The Fade, If Only, I Think I Lost My Headache, Suture Up Your Future, You Would Know, You Can't Quit Me Baby og ikke minst The Bronze.

Oslo kan aldri slå de opplevelsene jeg hadde i November. Men... Norge er et alt for langt land.

Endret av whatsofokkingever
Lenke til kommentar

Tipper England, siden det er ganske nær Norge og de hadde turné der i november. :) Var selv på konserten i Liverpool.

Edit:

Og har endelig fått kjøpt billett, tog (bort) og fly (hjem) til Oslo-konserten, så det blir QOTSA i februar igjen!

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Tipper England, siden det er ganske nær Norge og de hadde turné der i november. :) Var selv på konserten i Liverpool.

Neida, orker vel ikke å dra til dyre England, når du kan dra til billige Tyskland! Så dem 3 netter på rad, tok tog mellom byene. Sinnsyk opplevelse, og avslutta hele reisa med å møte hele bandet . Lite som kan overgå det ;)

(ikke minst å plutselig bli klemt av josh homme heller. hehe)

Lenke til kommentar

Det er snakk om en egen utgivelse av Hove-konserten til QOTSA. Kan lese det her, blant annet. Ingen dato satt. For å være helt ærlig så tror jeg ikke den blir utgitt noengang, men vi får se. Det er hvert fall ikke ofte et internasjonalt stort band gir ut en live-DVD fra bittelille Norge, så jeg har mine tvil. Men hadde for all del vært dritfett, konserten er jo knallbra.

Lenke til kommentar

Billettene har vært i hus lenge. Har begynt å glede meg mer og mer til denne konserten, etter å ha kikket en del på nyere sanger på YouTube. Jeg må ærlig innrømme at den nyeste QotSA-plata ikke traff meg skikkelig etter hverken første eller fjerde gjennomlytting, så det er litt kos at låtene har begynt å sige nærmere inntil kroppen.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe billetter til konserten denne uka :) Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte ryktene om at Turboneger skal varme opp? Hadde i så fall blitt fett. Jeg har ikke funnet noe sikker informasjon på nettet, men jeg utelukker det ikke. Turbo og QOTSA er jo gode venner.

Lenke til kommentar

Jepp jepp. Ikke fullt så hardcore som når nick hylte den, men josh gjør en god versjon. For de som har hørt desert sessions versjonen er den mye lik. Funka noe sinnsykt som åpningssang. (

Her fra Dortmund, hvor jeg var)

Turboneger, sier du? Jeg har hørt rykter om Eagles Of Death Metal i Amsterdam, men det kan være eksklusivt for Nederland....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hittil liker jeg albummene "Song for the Deaf" og "Lullabies to Paralyze" best. "Era Vulgaris" likte jeg ikke så godt i starten, men synes albummet har blitt bedre etter noen gjennomlytninger. "Rated R" har jeg rett og slett ikke hørt så veldig mye på, men har det her i hylla. Er setlist blitt lagt ut for turneen. Det hadde vært kjekt å vite hvilke sanger de skal spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...