SirOppvask Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg var og så QOTSA på Hove07 og jeg ser dem mer enn gjerne igjen. Har skaffet meg og gleder meg til konsert i februar. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jeg har sinnsykt lyst, men ved å bo langt borte i huttiheita slik at jeg må fly utallige ganger for å komme meg ned til oslo, vet jeg ikke om jeg orker... Har sett de 4 gang allerede i år (1 gang i sommer, 3 gang i november) - og på den tiden har jeg fått høre alt jeg noensinne kunne ønske meg. nfinity, Fun Machine, In The Fade, If Only, I Think I Lost My Headache, Suture Up Your Future, You Would Know, You Can't Quit Me Baby og ikke minst The Bronze. Oslo kan aldri slå de opplevelsene jeg hadde i November. Men... Norge er et alt for langt land. Endret 31. desember 2007 av whatsofokkingever Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Oi, hvor fikk du se de tre ganger i november a? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Tipper England, siden det er ganske nær Norge og de hadde turné der i november. Var selv på konserten i Liverpool. Edit: Og har endelig fått kjøpt billett, tog (bort) og fly (hjem) til Oslo-konserten, så det blir QOTSA i februar igjen! Endret 31. desember 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som vet om det foreligger noen dato på DVD-en fra Hove? Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Tipper England, siden det er ganske nær Norge og de hadde turné der i november. Var selv på konserten i Liverpool. Neida, orker vel ikke å dra til dyre England, når du kan dra til billige Tyskland! Så dem 3 netter på rad, tok tog mellom byene. Sinnsyk opplevelse, og avslutta hele reisa med å møte hele bandet . Lite som kan overgå det (ikke minst å plutselig bli klemt av josh homme heller. hehe) Endret 31. desember 2007 av whatsofokkingever Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Ah, høres fett ut. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har på en måte lyst til å dra, men jeg så QOTSA på roskilde i år - og det var alt annet enn bra, for å si det mildt. Det var jo en av deres dårligere konserter, josh hadde skadet foten sin igjen og var nok ikke i topp humør. You haven't seen QOTSA as they can be! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som vet om det foreligger noen dato på DVD-en fra Hove? DVD fra Hove, snakker vi festival dvd eller snakker vi Qotsa konserten på DVD. Hadde vært jævlig moro å ha den "fuktige" konserten på DVD også... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Det er snakk om en egen utgivelse av Hove-konserten til QOTSA. Kan lese det her, blant annet. Ingen dato satt. For å være helt ærlig så tror jeg ikke den blir utgitt noengang, men vi får se. Det er hvert fall ikke ofte et internasjonalt stort band gir ut en live-DVD fra bittelille Norge, så jeg har mine tvil. Men hadde for all del vært dritfett, konserten er jo knallbra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vel vi får håpe at den kommer, fantastisk opplevelse i et helvetes regnvær... Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 De bruker klipp fra Hove i 3's & 7's musikkvideoen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg skal åp QOTSA i februar. Jeg var ikke på hove, så jeg har ikke noen dårlige tanker Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Billettene har vært i hus lenge. Har begynt å glede meg mer og mer til denne konserten, etter å ha kikket en del på nyere sanger på YouTube. Jeg må ærlig innrømme at den nyeste QotSA-plata ikke traff meg skikkelig etter hverken første eller fjerde gjennomlytting, så det er litt kos at låtene har begynt å sige nærmere inntil kroppen. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Det jeg synes er det beste, er at de har begynt å spille sanger de sjeldent har spillt de siste årene, som In The Fade og Millionaire. http://www.megaupload.com/?d=HP5X5VY0 her er en smakebit; in the fade, filma selv i Tyskland Endret 2. januar 2008 av whatsofokkingever Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg skal kjøpe billetter til konserten denne uka Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte ryktene om at Turboneger skal varme opp? Hadde i så fall blitt fett. Jeg har ikke funnet noe sikker informasjon på nettet, men jeg utelukker det ikke. Turbo og QOTSA er jo gode venner. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det jeg synes er det beste, er at de har begynt å spille sanger de sjeldent har spillt de siste årene, som In The Fade og Millionaire. http://www.megaupload.com/?d=HP5X5VY0 her er en smakebit; in the fade, filma selv i Tyskland Har de spilt millionaire etter at Nick stakk? Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jepp jepp. Ikke fullt så hardcore som når nick hylte den, men josh gjør en god versjon. For de som har hørt desert sessions versjonen er den mye lik. Funka noe sinnsykt som åpningssang. ( Her fra Dortmund, hvor jeg var) Turboneger, sier du? Jeg har hørt rykter om Eagles Of Death Metal i Amsterdam, men det kan være eksklusivt for Nederland.... Endret 4. januar 2008 av whatsofokkingever Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Drit kult! Jeg trodde aldri jeg skulle få høre den så lenge Nick war borte. Får håpe den dukker opp på setlisten i oslo Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hittil liker jeg albummene "Song for the Deaf" og "Lullabies to Paralyze" best. "Era Vulgaris" likte jeg ikke så godt i starten, men synes albummet har blitt bedre etter noen gjennomlytninger. "Rated R" har jeg rett og slett ikke hørt så veldig mye på, men har det her i hylla. Er setlist blitt lagt ut for turneen. Det hadde vært kjekt å vite hvilke sanger de skal spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå