Hewitt Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Queens of the Stone Age til Norge i februar! De spiller i Oslo Spektrum 26. februar kl 19.30. Billettsalget begynner mandag 5. november kl 09 og koster 425,- per billett. Det blir kun ståplasser. Noen som har tenkt seg dit? Selv skal jeg se Queens of the Stone Age i England i november, men jeg tror jeg tar turen til Spektrum også. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Blir nok ikke noe på meg dessverre, litt for mange andre ting som prioriteres. Men jeg så QOTSA live på Hovefestivalen i sommer og det var helt konge! Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 arh, herregud hvorfor alltid om tirsdager? Får høre litt rundt om noen er hypp. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hah, fruen elsker de. Høres ut som en finfin-julegave. Hvor kan jeg kjøpe billetter når de åpner salget ? Kan jeg bestille på nettet den dagen? Endret 31. oktober 2007 av Frysning Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Kjøpes på Billettservice fra og med mandag av. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skal definitivt ikke gå glipp av dette. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har på en måte lyst til å dra, men jeg så QOTSA på roskilde i år - og det var alt annet enn bra, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Hva var det med Roskilde-konserten? Queens of the Stone Age leverer stort sett alltid bra liveshow, på Hove var de blant annet fantastiske. Billetter er i boks, gleder meg. Blir å se dem to ganger på tre måneder da. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De hadde null kontakt med publikum. Konserten var upersonlig og kjip. Lyden var ålreit, men jeg ble litt skuffa over at alle klassikerne kom til slutt. Da hadde jeg for lengst begevet meg bort til en annen konsert. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg skal, jeg skal! Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg skal, jeg skal, jeg også! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg skal :D Selv om jeg ikke vet om noen venner som kan enda Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Drar sammen med 5 venner, blir nok meget så bra Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er akkurat ikke stor nok fan av QOTSA til å stikke, økonomien er dårlig også. Akkurat som med Muse og Arcade Fire også, akkurat ikke stor nok fan. Huff, mange konserter jeg går glipp av...Bloc Party, Arctic Monkeys, Stones og de nevnte.... Økonomi er noe dritt. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Skal bli digg å se de igjen! Hvordan er det med billettgreiene? Jeg fikk bare en mail som kvitering. Blir de sendt i posten, eller må jeg bruke kviteringen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Men jeg så QOTSA live på Hovefestivalen i sommer og det var helt konge! Da er vi to og denne gangen så slipper vi å bli blaute i tillegg Billetter er handlet inn og gleder meg som en liten unge alt. Får håpe at de kjører i gang med Song for the Deaf denne gangen, savnet den på Hove for å si det sånn... Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Skal bli digg å se de igjen! Hvordan er det med billettgreiene? Jeg fikk bare en mail som kvitering. Blir de sendt i posten, eller må jeg bruke kviteringen? Jeg fikk mine i posten i dag Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Så de på Hove07, og ser dem gjerne igjen for å si det sånn! Må bare finne noen å dra sammen med. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du blir nok ikke alene uansett Imposter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå