1915 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hvorfor blir det errror når jeg adder musikken min til rtyhmobox music avspiller ? http://bildr.no/view/117552 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan du inkludere hele navnet til filene du prøve å legge til? Skjedde dette når du la til veldig mange sanger samtidig, altså at det meste fungerte, men du fikk feilmelding på dette. Hvis jeg skulle gjette snakker vi ikke om musikkfiler her, men f.eks en .txt eller .nfo, som naturligvis ikke kan "spilles av". Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 jaaa. det er jo mapper med musikk jeg har lastet ned. og det ligger sikkert masse nfo og img i de mappene som jeg ikke har fjernet. kan være det takker for svar Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 jaaa. det er jo mapper med musikk jeg har lastet ned. og det ligger sikkert masse nfo og img i de mappene som jeg ikke har fjernet. kan være det takker for svar Shhh. Det må du ikke si høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå