Gå til innhold

Sprell mot unga på Halloween?

John Keats

Anbefalte innlegg

Ja som dere sikkert har fått med dere er det nå tid for Halloween. Den grusomme dagen da alle byens unger skal komme på akkurat DIN dør før å høste godteri du har kjøpt for egne hardt tjente penger for dermed å tømme det i seg som noen løver etter kjøtt.

Det jeg irriterer meg over er alle unga som for lengst burde ha vokst fra dette knask eller knep vannviddet. Hvert år kommer det unger som går på ungoms-skolen og oppover. Får dem ikke noe nå jeg sansynligvis bruke dagen derpå til å vaske ruter.

Noen som har noen smarte triks jeg kan bruke for å beskytte meg selv? Har tenkt på bøtte med såpevann fra vinduet over døra, men vil gjerne ha deres synspunkter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha, for noen år tilbake, så kasta vi ned en rimi pose ned over 3 halloween folk oppe hos en kompis, jeg og en annen stod og distraherte ungene, sa vi skulle hente goddis og stakk inn og lukka døra, så åpna kompisen min vinduet i andre etasje og slapp posen med vann nedover de, han traff han ene rett i hue så han ene ble grisevåt.. :p synts nesten litt synd på han...

etterpå tok jeg og andre kompisen min og kasta frossene dumle etter ungene, fikk inn ett par fultreffere...

F**n så barnslig vi var når vi var små, må bare si at detta ikke var små unger da, men de var vel 15-16 år, og vi visste hvem de var ;)

Lenke til kommentar
Brøl "KUK ELLER KNIV?" tilbake når de spør etter "Knask eller knep". Du må selvsagt møte opp i døra med buksesmekken nede og en kniv i hånda.

Burde sende dem avsted relativt raskt dersom du er grov nok i målet.

Hahahahaaa! Regner med en del sinte foreldre kommer drassende med sine alvorstyngede fjes ikke lenge etterpå.

Men det beste er vel å gjøre det slik at ungene ikke kommer frem til døra i det hele tatt? Lag ei vollgrav, sett fyr på hagegjerdet...

Lenke til kommentar
Brøl "KUK ELLER KNIV?" tilbake når de spør etter "Knask eller knep". Du må selvsagt møte opp i døra med buksesmekken nede og en kniv i hånda.

Burde sende dem avsted relativt raskt dersom du er grov nok i målet.

:rofl:

Ingen som har komt på døra hjå meg, sikkert ingen som gidder. Dei fleste rundt området har vel vokst frå det, slik som eg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...