John Keats Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ja som dere sikkert har fått med dere er det nå tid for Halloween. Den grusomme dagen da alle byens unger skal komme på akkurat DIN dør før å høste godteri du har kjøpt for egne hardt tjente penger for dermed å tømme det i seg som noen løver etter kjøtt. Det jeg irriterer meg over er alle unga som for lengst burde ha vokst fra dette knask eller knep vannviddet. Hvert år kommer det unger som går på ungoms-skolen og oppover. Får dem ikke noe nå jeg sansynligvis bruke dagen derpå til å vaske ruter. Noen som har noen smarte triks jeg kan bruke for å beskytte meg selv? Har tenkt på bøtte med såpevann fra vinduet over døra, men vil gjerne ha deres synspunkter. Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tiss i en litt stor bolle, ta 3-4 appelsiner og stikk små hull i dem og la dem god gjøre seg oppi bollen før du serverer dem til neste gjeng med hekser og vampyrer som forstyrrer deg på denne ellers så flotte kvelden Lenke til kommentar
wetass_ohyes Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvorfor ikke fylle sprøyter med urin og fylle appelsinene med det? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg tror det er å ta litt hardt i Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvorfor ikke fylle sprøyter med urin og fylle appelsinene med det? Funker selvfølgelig også meget bra for de som har tilgang på sprøyter! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Funker selvfølgelig også meget bra for de som har tilgang på sprøyter! 6-7 kroner på apoteket inkl. kanyle har du råd til Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hell litt griseblod på de når de kommer. Kan du se for deg foreldrenes utrykk når ungene kommer tilbake? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 haha, for noen år tilbake, så kasta vi ned en rimi pose ned over 3 halloween folk oppe hos en kompis, jeg og en annen stod og distraherte ungene, sa vi skulle hente goddis og stakk inn og lukka døra, så åpna kompisen min vinduet i andre etasje og slapp posen med vann nedover de, han traff han ene rett i hue så han ene ble grisevåt.. synts nesten litt synd på han... etterpå tok jeg og andre kompisen min og kasta frossene dumle etter ungene, fikk inn ett par fultreffere... F**n så barnslig vi var når vi var små, må bare si at detta ikke var små unger da, men de var vel 15-16 år, og vi visste hvem de var Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Brøl "KUK ELLER KNIV?" tilbake når de spør etter "Knask eller knep". Du må selvsagt møte opp i døra med buksesmekken nede og en kniv i hånda. Burde sende dem avsted relativt raskt dersom du er grov nok i målet. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Knut Erik: Haaaahah Jeg bor langt oppå fjellet, så hit orker ikke unga komme en gang. Like greit, jeg eter godteriet mitt best selv. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Brøl "KUK ELLER KNIV?" tilbake når de spør etter "Knask eller knep". Du må selvsagt møte opp i døra med buksesmekken nede og en kniv i hånda. Burde sende dem avsted relativt raskt dersom du er grov nok i målet. Hahahahaaa! Regner med en del sinte foreldre kommer drassende med sine alvorstyngede fjes ikke lenge etterpå. Men det beste er vel å gjøre det slik at ungene ikke kommer frem til døra i det hele tatt? Lag ei vollgrav, sett fyr på hagegjerdet... Lenke til kommentar
freddyfox Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 jeg rulte en dassrull ut utenfor gjærdet mitt og dynket den i rødsprit. mår jeg så ungene komme tente jeg på. du skulle sett fjesene deres Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kven er den skyldige? http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_o...nmark/1.3919281 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kven er den skyldige?http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_o...nmark/1.3919281 Hah, får håpe vi får flere slike til neste år . Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kven er den skyldige?http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_o...nmark/1.3919281 var litt bra trick da.. gi ut råtten fisk Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Putt litt avføringsmiddel i f.eks boller Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kanskje litt seint ute med tips til hva vi kan gjøre eller...? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ah, Bergen - ingen knask eller knep her. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kanskje litt seint ute med tips til hva vi kan gjøre eller...? Neida, det er halloween neste år også vettu Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Brøl "KUK ELLER KNIV?" tilbake når de spør etter "Knask eller knep". Du må selvsagt møte opp i døra med buksesmekken nede og en kniv i hånda. Burde sende dem avsted relativt raskt dersom du er grov nok i målet. Ingen som har komt på døra hjå meg, sikkert ingen som gidder. Dei fleste rundt området har vel vokst frå det, slik som eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå