Orochimaru Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har fått et virus.. Ja. Jeg prøvde å laste ned ProRat <-- Remote Administrator Tool. Ja. Jeg er dum.. Jeg skulle teste om det funket på gamle-PC-en.. Men nei.. Problemet med dette er at F-Secure klarer å fjerne Viruset.. Men viruset ligger i en systemfil.. Hvilket vil si at den gjenoppretter seg.. Please help.. Navnet er Backdoor.Win32.Prorat.19.i Hjelp! fort. Takk =) Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 metode 1:Fjerne windows <--kjedelig, tar tid, men fikser alt metode 2:Skru av systemrestore og prøv F-Secure på nytt <-- raskt, temmelig sikkert at virker, ikke nyformatert pc ... Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Finnes det ikke noen enklere måte? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Fant en lur måte å fikse det på. Viruset legger seg i system volume. Jeg fant mappa den var i og sletta den og la inn en fil med samme navn som er helt ufarlig. Takk for hjelp =) Alt funker bare bra. Ha en god dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå