MyBigMouth Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei Hadde store problemer for noen uker siden med at harddisken min krasjet, og jeg måtte reinstallere. Nå har det seg slik at PC-en har oppført seg merkelig til tider etter dette. Den har nemlig en vane for å fryse i korte øyeblikk. Ikke mer en 1 sekund, men med 5 sekunders mellomrom på det verste. Dette kommer veldig fort hvis jeg spiller (Portal/Bioshock). Kan dette være harddisken? Kan det unngåes ved å kjøpe en ny harddisk? Hvordan kan jeg teste disken, for har prøvd ultimate boot cd, men da fikk jeg ikke kjørt cden av en merkelig grunn. Brente flere utgaver, på mange forskjellige måter... Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 chkdsk /f /r Dette kan ta en stund.. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvilken hdd model er det? Hvor gammelt? Og når du reinstallert, tok du hurtig foramatering eller formaterte du på vanlig måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå