Gå til innhold

Amotor: Test: Mitsubishi Lancer Sports Sedan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunne jo vært litt mer utfyllende enn å bare implisere at testen var elendig steeler, men jeg er forsåvidt enig i at man fikk lite utav å lese denne "testen".

Der står ingenting om hvordan den var å kjøre(den "kjører greit" står det, rimelig intetsigende egentlig), hvordan det var å sitte i den foran og bak, hvilke motorer kan man få denne cvt kassen til ? Hvilken motor er det man kan kjøpe den med som har 144hk ? Er 1.6 literen sterk nok eller duger den kun for folk som aldri skal foreta en forbikjøring eller fylle den opp med passasjerer og last ? Hvorfor er der ingen bilder av bakenden, bagasjerommet, motorrom eller egne bilder av interiøret ?

Det ene bildet av interiøret ser ut til å ha blitt tatt av produsenten og sier vel kun noe om hvordan den best utstyrte versjonen ser ut innvendig.

Hadde du kun 10 min å kjøre bilen på lukket område til rådighet, får du bare betalt for å skrive i 20 min, eller er dette gratisarbeid ? Er dette kun ment som en liten omtale av bilen og du kom i skade for å kalle det en test her på forumet ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...