oivind_skar Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 TOKYO: Mitsubishi er på vei til en forhandler nær deg med en biltype knapt noen etterspør i Norge: Lancer Sports Sedan. Les mer Lenke til kommentar
steeler Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja dette var jo en riktig bra "test". Latterlig. Lenke til kommentar
Lore Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du kunne jo vært litt mer utfyllende enn å bare implisere at testen var elendig steeler, men jeg er forsåvidt enig i at man fikk lite utav å lese denne "testen". Der står ingenting om hvordan den var å kjøre(den "kjører greit" står det, rimelig intetsigende egentlig), hvordan det var å sitte i den foran og bak, hvilke motorer kan man få denne cvt kassen til ? Hvilken motor er det man kan kjøpe den med som har 144hk ? Er 1.6 literen sterk nok eller duger den kun for folk som aldri skal foreta en forbikjøring eller fylle den opp med passasjerer og last ? Hvorfor er der ingen bilder av bakenden, bagasjerommet, motorrom eller egne bilder av interiøret ? Det ene bildet av interiøret ser ut til å ha blitt tatt av produsenten og sier vel kun noe om hvordan den best utstyrte versjonen ser ut innvendig. Hadde du kun 10 min å kjøre bilen på lukket område til rådighet, får du bare betalt for å skrive i 20 min, eller er dette gratisarbeid ? Er dette kun ment som en liten omtale av bilen og du kom i skade for å kalle det en test her på forumet ? Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er "sniktitt". En utypende test er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg