Staalkontroll Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Opplever at PC-en ikke viser all grafikk som den skal. Det kan være fra videoer til ting i spillet som mangler. Har lagt ved et bilde av NBA08, her kan dere se at selve spilleren mangler, samt basketkurven. Jeg kan fremdeles se skyggen til spilleren. samt høre lyden. Dett gjelder alle spill. Noen spill vil enkelt og greit ikke starte, mens andre mangler store deler av innholdet (fks NBA08) Jeg har nå oppdatert alle driverene til PC-en uten hell. Og vil nådig reinstallere. Noen som har tips? Kan også legge til at spillene som faktisk vil starte hakker. Specs AMD64 3500+ Nvidia 6800GT 2GB ram ASRock 939A8X-M Endret 31. oktober 2007 av haddis Lenke til kommentar
Hertizch Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har du overklokket skjermkortet? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan være et driverproblem. Gamle grafikkdrivere kan stelle i stand mye artig grafikktull. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Har du overklokket skjermkortet? Nei. Kan være et driverproblem.Gamle grafikkdrivere kan stelle i stand mye artig grafikktull. Som sagt, har nyeste driver. Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er skjermen du bruker satt som primær skjerm? Er ikke alltid at ting vises på begge skjermene samtidig. Bruker man f.eks 2 skjermer og spiller av video i WMP, vises bare filmen på den primære skjermen, mens det bare er en svart firkant på den sekundære. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg gav opp....installerte alt på nytt igjen :)q Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg gav opp....installerte alt på nytt igjen :)q Fungerte alt da eller? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Jepp... gjore det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå