Gå til innhold

N73 døde under sympian update.

Hansey

Anbefalte innlegg

Startet med at mobilen var treig, det hadde den vært siden jeg fikk den, og vet at sånn er det med symbian. Så en kveld satt jeg og surfet rundt og leste litt om at kameraet ble bedre osv hvis jeg oppdaterte til nyeste symbian. Så jeg lastet ned nyeste versjonen og koblet til telefonen for update. Nesten ferdig så klikket den, etter på så har jeg ikke fått kontakt med den, skjermen lyser opp men ingenting kommer opp.. svart bakgrunn. tyder vel på null fungerende opperativsystem?

Men ihvertfall så sendte jeg den inn til tafjord kommunikasjon for reprasjon, og de sier at de ikke får liv i den i det hele tatt pga fysisk påført skader. Og derfor dekker ikke garantien en DRITT!? har mistet den i gulvet 1 gang, og den har noen småe riper oppe på dekselet. Så da sa han at om jeg ville ha en ny telefon kostet det 2990!?

KAN DETTE VÆRE RIKTIG!?

MVH Hansey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om telefon er væskeskadet eller fysisk skadet bortfaller som oftest all garanti. Dette tror jeg står tydelig i de fleste innleverings-avtaler før de blir sendt til reperasjon. Dette kommer så klart ann på hvor du leverer den inn.

Når det anngår feilen på telefoenen vil jeg(uten spes teknisk kunnskap) gjette at en eller annen komponent i telefonen din har fått en slagskade, kanskje du har hatt den i en lomme og lent deg mot noe og telefonen har kommt i klemme? Hovedkortene kan bli bøyd uten noen spesiell synelig skade på utsiden.

MVH eHextor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...