Gå til innhold

Jeg har lyst på Morrowind, men X-BOX eller PC?

Kenshin

Anbefalte innlegg

Heisann :D

Har lenge luktet på Morrowind og synst det ser meget bra ut.....er glad i rollespill fra før av. Men jeg har hørt at det er så vannvittige loadetider på XBOXEN pluss litt keitete å kontrollere alle bevegelser/operasjoner.

Uansett....det er jo ganske flott å slappe av i sofaen med en 28 tommer og hjemmekino så det veier jo opp på en måte :lol: Hva bør jeg velge folkens? Btw datamaskinen min er absolutt bra nok til å drive Morrowind.

Snakkes!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg valgte å kjøpe spillet til pc, for jeg har bra nok pc og spillet er billigere på pc. Og styringen er jo mye bedre på pc  :woot:

Dessuten finnes det noen ganske greie patcher til PC versjonen. Hvis du ikke har PC burde du nok skaffe deg Xbox-versjonen, for Morrowind er et helt genialt spill, men hvis du har en rimelig god PC i tillegg til Xboxen din bør du absolutt velge PC-versjonen.

Lenke til kommentar

Har lenge luktet på Morrowind og synst det ser meget bra ut.....er glad i rollespill fra før av. Men jeg har hørt at det er så vannvittige loadetider på XBOXEN pluss litt keitete å kontrollere alle bevegelser/operasjoner.

Uansett....det er jo ganske flott å slappe av i sofaen med en 28 tommer og hjemmekino så det veier jo opp på en måte :lol: Hva bør jeg velge folkens? Btw datamaskinen min er absolutt bra nok til å drive Morrowind.

Snakkes!

Jeg har PC versjonen, og vil gjerne selge den. Lyst på? Send meg en PM.

Lenke til kommentar

Snakkes!

Hvis maskinen din er bra nok til å drive Morrowind vil jeg anbefale deg å kjøpe det på pc. Fordelen med pc er at du har TES Construction Set så du kan lage dine egne våpen, hus osv osv. Det finnes også haugevis av plugins til pc versjonen. Hvis du i tillegg kjøper Morrowind med Tribunal expansion pack vil du få en forbedret journal.

Lenke til kommentar

Takker for svar :wink: Kanskje jeg heller skal kjøpe Splinter Cell til boksa mi da.....hadde egentlig mest lyst på et nytt spill til X-BOX. Er XBOX versjonen så ille da? Greier meg fint uten construction set.....patcher og exp. pack er selvfølgelig fint ja. Hva synst du da MrA| om å spille Morrowind på XBOX?

Snakkes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...