Chosen_One Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det står at jeg har "0 nye meldinger" når jeg egentlig har 14 stk. Hvordan kan dette ha seg? Noe jeg har oversett? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er sånn her også, noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Samme greia her. Rimelig irriterende. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg bruker Hardware.no-skinnet og får derfor en veldig stilig meldingsvarsel, men jeg trodde ikke dette var skin-relatert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg bruker Hardware.no-skinnet og får derfor en veldig stilig meldingsvarsel, men jeg trodde ikke dette var skin-relatert. Jeg tror at den meldingen bare kommer opp en gang. Altså hvis du rehresher så står det 0 nye igjen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har jeg fått ny melding så kommer den lille boksen opp, men den sier uansett at jeg har 0 nye meldinger Så har lært meg til å sjekke litt innimellom om det ligger noe der.. For på siden, i menyen, så står det jo alltid 0 uansett. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det gjør det ikke her. :o Men dette er ikke noe problem for meg, for jeg har valgt å motta mail hver gang jeg får en ny PM - noe en kan velge å få i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det burde vel heller gå på antall uleste meldinger. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg får heller ikke beskjed om nye uleste meldinger... (og for oss som aldri! sjekker innboksen, betyr jo dette at vi er avskåret fra forumets "undergroudn" PM arena...) Nei dette må fikses! :thumbump: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg kan så si garantere at der får varsel om det, enten funker det for alle eller så funker det for ingen. (Og her funker det fint) Men varslet viser bare EN gang per PM, og da er det lett å overse den, dvs om man f.eks har flere vinduer oppe. Er det slik at antallet uleste meldinger viser feil i menyen hos folk? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ja, har jeg f. eks fått en melding så står det fremdeles "0 nye meldinger" i menyen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Får man 2 PM'er. og så har man vært inne på personlige meldinger og lest EN av de uleste PM'ene og så går ut, står det 0 nye meldinger. Da burde det stått "1 ny melding" i stedet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg