Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hallo. Mitt Windows Sikkerhetssenter klikker amokk fordi den ikke klarer å starte tjenesten Security Center. Dette skjer når jeg trykker på "Slå på nå". Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Gå til kontrollpanel -> Administrative verktøy -> tjenester - der sjekker du om tjenesten "Security center" er satt til deaktivert. Det kan være grunnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Den er på automatisk start (forsinket). Dette skjedde når jeg trykka start: Ganske irriterende at den skal vise et stort stygt rødt ikon nedi høyre hjørne Endret 31. oktober 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
B-Jay Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gå til kontrollpanel -> Administrative verktøy -> tjenester - der sjekker du om tjenesten "Security center" er satt til deaktivert. Det kan være grunnen. Takk skal du ha det der hjalp meg for jeg kunne ikke forstå hvorfor ikke sikkerhetssenteret ikke kunne slåes på Lenke til kommentar
Andyen95 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei Jeg har samme problem :S "Kan ikke starte tjenesten Windows Security Center". ->Kontrollpanel ->System og Sikkerhet ->Administrative Verktøy ->Jeg finner ikke Windows Security Center. Har du en enklere forklaring? Mvh Andreas 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Tjenesten Security Center (service) set ut til å være satt til å starte med feil kriterier (Lokal System). Bruk Logg på fanen og definer Local Service ( eller Lokal Tjeneste for Norsk Windows) Slik ser det ut hos meg: Lenke til kommentar
Andyen95 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Tjenesten Security Center (service) set ut til å være satt til å starte med feil kriterier (Lokal System). Bruk Logg på fanen og definer Local Service ( eller Lokal Tjeneste for Norsk Windows) Slik ser det ut hos meg: Hei Takk for hjelpen Mvh Andreas 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå