Gå til innhold

HTC Touch - tommeltastatur

Shinsui

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker så mye:) Vet du om programmet fungerer greit, eller er det bedre å bruke pennen?

Personlig liker jeg å bruke "pennen" bedre. Går mye fortere synes jeg. Men, så blir man ganske lei av å fiske opp stylusen (pennen) hver gang jeg skal skrive ett eller annet. ;)

Lenke til kommentar
Takker så mye:) Vet du om programmet fungerer greit, eller er det bedre å bruke pennen?

Hei

Jeg bruker nesten ikke pennen i det hele tatt, og i alle fall ikke til å skrive meldinger med ...!

Tobias

Ja, jeg bruker sjeldent pennen med mindre jeg skal skrive meldinger. Klarer forsåvidt å skrive meldinger uten pennen, men det tar litt lengre tid med tanke på uendelige skrivefeil.. (på standard tastaturet altså)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hvordan instalerer du dette programmet ?

Det er veldig lett. Last ned ett nytt keyboard. enten en .cab fil eller .exe. så installerer du det ganske enkelt. enten ved å kopiere det til minnekortet eller ved å bruke ActiveSync.

Kopierer du fra pc til minnekort, så går du inn på filutforsker, finner filen og trykker på den filen du kopierte over.

Det finnes en del keyboards til WM5/6, så hvis du går inn på google og søker på f.eks : ppc keyboard

så finner du det.

Skal nevnes at jeg skrive fra Touchen nå og det fungerer meget bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...