MaSo Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Heisann! Jeg er med i en ganske nyoppstartet snowboardklubb, vi har fått ordnet til med bakke og full pakke, men etterhvert blir vi nok å kunne ønske å spille musikk selv når det er snøvær/regn og opp imot minus20 grader. Noen som har peiling på høytalere som kan takle de forholdene? Tips og tricks motas med takk Endret 31. oktober 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bose har et par modeller som skal tåle litt vær og vind. Er usikker på det med temperaturen, men vann skal de i hvertfall tåle. Du kan også se litt på marine høyttalere. Kanskje høyttalere beregnet for scenebruk o.l. kan være aktuelle. Men jeg ville bekymret meg mer for forsterkeren, og om den tåler snø\sludd\regn. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) forsterkern samt et mixebord skal stå inni ei hytte så det blir ingen problem, men hvordan blir det med kabler og sånnt? tanken er å ha høyttaler på en 2-3-4 lyktestolper nedover igjennom parken Endret 31. oktober 2007 av MaSo Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) *bump* Ingen som vet hvilket utstyr det brukes i eks. Alpin bakker? Endret 1. november 2007 av MaSo Lenke til kommentar
fhl Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 JBL Peavey Turbosound Tannoy Det du bør gjøre, er å ta kontakt med noen som driver med PA og få råd og hjelp fra dem. Frode Lenke til kommentar
espenal Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 spørr på lydforum.com eget forum for proffe lyd folk. Eventuelt så er et godt råd å høre med et firma som driver med PA som nevnt over her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg vet at B&W har noe til utebruk, men det er nok ikke beregnet til alpinbakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå