PoleCat Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har bestilt ADSL fra Hesbynett med en hastighet på 2048/256. Er dette raskt nok til å f.eks kunne se nyhetene på TV2 osv.? En jeg kjenner har 2mbit linje fra Lyse. Hvor mye raskere er denne en den jeg vil få? Tilsvarer 2mbit det samme som 2000kbits? Slik at vi har omtrent samme hastighet? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ja, dere har tilsvarende like raske linjer. Å se nyhetene på tv2.no burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ganske kjip upload hastighet på den linjen. Ellers ser den jo grei ut. Mye må du betale? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Han som har 2mbit har også 2048 linje. I en mbit er det 1024 kbit. Så dere har samme linje men jeg vil tippe han har bedre ut hastighet. TV2 nyhtene streames ikke i så raske hastigheter som du har, altså er det 0 problemo. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg tror den koster rundt 700.- i mnd. Bor litt utpå landet, så jeg er bare glad noen i det hele tatt gidder å sette opp en sentral. Hva trenger jeg egentlig rask ut hastighet for? Hvilke andre ting enn å sende mail og slike ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå