EspnV Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er mye fyll på Stena Line... Got it? åjah:) got it Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tøyset litt med ideen, men har aldri vert noen reser på denne typen bildebehandling. Jeg syntes denne var helt syykt nice. merket der er bedre enn jeg ser i utrolig mange bedrifter den dag i dag. logo som fremmer kvalitet imo Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Tøyset litt med ideen, men har aldri vert noen reser på denne typen bildebehandling. Jeg syntes denne var helt syykt nice. merket der er bedre enn jeg ser i utrolig mange bedrifter den dag i dag. logo som fremmer kvalitet imo Vi kommer mest sannsynelig til å bruke den også Lenke til kommentar
geebs Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Veldig bra forslag som har kommet, men er det noen som har noe annet? Utrolig fornøyd, men skader aldri å ha flere forslag til evaluering etc! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Flyttes til Visuell kreativitet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det er mye fyll på Stena Line... Got it? Trodde det var lite ungdommer der - de er jo tungt inne med Sputnik og danseband der. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå