El-Deno Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei. Jeg er med i en UB bedrift. Vi skal lansere et klesmerke, temaet er ungdom, alkohol/fyll og sjø. Noe alà Brunsame sin idè (bare de satser på samer). Vi har en god del morsomme idèer, men jeg lurer på om det er noen her som har noen morsomme idéer? Jeg er ikke ute etter kritikk om idèen eller at det er brukt før. De som kommer med en idè som blir brukt får selvfølgelig navnet sitt på nettsiden (kommer ettervært). Fyr løs! Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har dere kommet opp med navn enda?? Skal det f.eks være t-shirt med trykk?? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Har dere kommet opp med navn enda?? Skal det f.eks være t-shirt med trykk?? Navnet på merke er Fjordfyll. Ja. Det skal i trykk og selges over nettet. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Da må du hvertfall ha bilde av en fjord og en som er full haha Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) I vote for pedobear. Endret 31. oktober 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Skulle hatt noen som er flinke å tegne da så dere kan la en figur gå igjen i alle trykka, men med forskjellige uttrykk og bakgrunner Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hahaha, hørtes ut som en trivelig elevbedrift. temaet er ungdom, alkohol/fyll og sjø Er det ikke sånn at alkohol og sjø ikke skal kombineres da? Offtopic, men jeg må virkelig si jeg er spent på hva dette er. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Tøyset litt med ideen, men har aldri vert noen reser på denne typen bildebehandling. Endret 1. november 2007 av fargoth Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 den var stilig, men for å selge tror jeg nok man må ha litt mer figur/handling. Men kjempe fin som logo Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Er det ikke sånn at alkohol og sjø ikke skal kombineres da? Det som er hele idèen med greia. Vi har allerede en hel haug av idèer. Jeg er bare på jakt etter noen flere, altså det kan være alt fra vikinger til småbærter. Bare det har noe med sjø og alkohol med i bilde idèen. fargoth: HAHA den var ganske genial :!: Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er det ikke sånn at alkohol og sjø ikke skal kombineres da? Det som er hele idèen med greia. Vi har allerede en hel haug av idèer. Jeg er bare på jakt etter noen flere, altså det kan være alt fra vikinger til småbærter. Bare det har noe med sjø og alkohol med i bilde idèen. fargoth: HAHA den var ganske genial :!: Så det handler om at ungdom ikke skal drikke ved sjøen osv? Isåfall er det jo noe kjempebra! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Så det handler om at ungdom ikke skal drikke ved sjøen osv? Isåfall er det jo noe kjempebra! Nei. Det er humoren i at folk drikker for mye, spesielt ungdom. Men det jeg er ute etter er noen morsomme forslag. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 GENIALT! LATTIS xDXDXD Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Hehe. Nå snakker vi. Keep it coming! Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 er det bare meg som ikke sjønte den? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Haha, den var bra JLa Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Haha, den var bra JLa explain please? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er mye fyll på Stena Line... Got it? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå