Alexander Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Iron Maidens Skandinaviske turné datoer for 2008 annonseres den 5. November Kilde: www.ironmaiden.com "Somewhere Back In Time" turneén består av de 8 første albumene. Altså til og med Seventh Son of a Seventh Son som er det siste 'klassiske' albumet deres. Dette blir stort. Hvor tror dere konsertene vil bli holdt denne gang? I fjor fikk vi dem både i Bergen og Oslo. Håper det ikke blir noen utendørs arenaer. Hader lyden på utendørskonserter . Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Både håper og tror det blir Valle Hovin, med 40.000 elleville fans! Og man bør ikke bekymre seg for lyden, var der på Metallica i sommer, og lyden var bra Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ja, får håpe det blir Valle Hovin e.l. Jeg håper ikke det blir Lerkendal, da jeg skal på konserten på Ullevi i Gøteborg. Da blir det litt langt å reise på begge to. På Valle Hovin var det utrolig bra lyd da Metallica spilte i alle fall. Har ingenting å klage på der. Vi har ikke store nok innendørsarenaer i Norge til at det skal bli konsert, i alle fall ikke hvis vi skal tro Iron Maiden selv. Det blir sannsynligvis "bare" en konsert i Norge denne gangen. En gigasvær, dog. På konsertene sa jo Bruce fra scenen: "Hva med å slå sammen Oslo og Bergen-konsertene for heller å lage et kjempestort Iron Maiden-party for alle norske fans på en stor arena i Norge?". Gleder meg som et helvete til denne turnéen. Blir nok en genial setlist! Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Både håper og tror det blir Valle Hovin, med 40.000 elleville fans! Og man bør ikke bekymre seg for lyden, var der på Metallica i sommer, og lyden var bra Gikk etter 5 sanger på Metallica i sommer. Lyden var IKKE bra. Men det var ganske langt bak da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ehem... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=809456 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=809456 Benytt den Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg