Gå til innhold

Iron Maiden i Norge 2008

Alexander

Anbefalte innlegg

Iron Maidens Skandinaviske turné datoer for 2008 annonseres den 5. November

Kilde: www.ironmaiden.com

"Somewhere Back In Time" turneén består av de 8 første albumene.

Altså til og med Seventh Son of a Seventh Son som er det siste 'klassiske' albumet deres.

Dette blir stort.

Hvor tror dere konsertene vil bli holdt denne gang? I fjor fikk vi dem både i Bergen og Oslo.

Håper det ikke blir noen utendørs arenaer. Hader lyden på utendørskonserter

.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, får håpe det blir Valle Hovin e.l. Jeg håper ikke det blir Lerkendal, da jeg skal på konserten på Ullevi i Gøteborg. Da blir det litt langt å reise på begge to. På Valle Hovin var det utrolig bra lyd da Metallica spilte i alle fall. Har ingenting å klage på der. Vi har ikke store nok innendørsarenaer i Norge til at det skal bli konsert, i alle fall ikke hvis vi skal tro Iron Maiden selv.

Det blir sannsynligvis "bare" en konsert i Norge denne gangen. En gigasvær, dog. På konsertene sa jo Bruce fra scenen: "Hva med å slå sammen Oslo og Bergen-konsertene for heller å lage et kjempestort Iron Maiden-party for alle norske fans på en stor arena i Norge?".

Gleder meg som et helvete til denne turnéen. Blir nok en genial setlist! :D

Lenke til kommentar
Både håper og tror det blir Valle Hovin, med 40.000 elleville fans! Og man bør ikke bekymre seg for lyden, var der på Metallica i sommer, og lyden var bra ;)

Gikk etter 5 sanger på Metallica i sommer. Lyden var IKKE bra. Men det var ganske langt bak da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...