-Sammy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Her skrives kommentarer til "Blue Dragon" Link : Casemodding: Chieftec Dragon "Blue Dragon" Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 En arbeidslogg skal vel omhandle casemoddingen fra start til slutt.. Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg vet det, jeg skrev at denne ikke levde opp til de andre mer "proffe" workloggene her. Men det er jo få steder ellers man kan få lagt ut det lille man har.. Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Du har jo her. Det var for å blåse liv i Chieftec tråden igjen det. Ikke for å få lagt ut en tråd med -egne- oppdateringer. Derfor jeg laga meg en "worklog" så jeg kunne poste alene uten at andre rota til tråden med f.eks. "Kabinettet ser ut som en kampklar Pokemon." Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Bra modding av kabinettet. Likte det med led's i front og greier Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Bra modding av kabinettet. Likte det med led's i front og greier Takk så meget var faktisk første post som omhandlet topic også, ikke verst Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) NB/systemp : 31*C CPU : 23*C Er viftene da på fullt? Og hvilkne temp får du på harddiskene med DTEMP? Ellers så synes jeg at det ser veldig ryddig og fint. Endret 24. november 2007 av Duqe Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 NB/systemp : 31*CCPU : 23*C Er viftene da på fullt? Og hvilkne temp får du på harddiskene med DTEMP? Ellers så synes jeg at det ser veldig ryddig og fint. Da er nok viftene på fullt ja, bråker litt men er verd temperaturene Eneste som plager meg nå er at jeg kom borti cpu-kjøleren så den flytta seg en 2mm, da steg tempen fra 23 til 30 ca. Så jeg skal bytte pasta (til arctic silver 5) og smøre ifølge guiden deres. Den for quadcore cpu'er her. Satser på at det bedrer seg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå