sdf123 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei. Har du bærbare maskiner med windows xp og en server(også windows xp)som kjører raid 5. Finnes det et greit program eller lignende som kan ta backup av dette på de bærbare maskinene: -Mine Dokumenter -Epost(mozilla thunderbird) og bruker innstillingene der -Bokmerker Iexplorer og firefox. -Et par forskjellige mapper Vil gjerne ha noe som bare ligger i bakgrunnen og ikke bruker mye systemresurser når maskinen er i bruk og gjerne et som er litt logisk, som bare tar det som er forandret event lagt til etter sist backup. Forslag? Lenke til kommentar
johome Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg ser at ingen har svart på innlegget , så jeg får prøve så godt jeg kan. Til backup av disken skulle Paragon Backup funke utmerket. Hvis du leser artikkelen nøye vil du se at Din side ranker den foran Norton Ghost og Acronis true image. Selv bruker jeg Sync Back , som jeg bruker til å ta back up til min eksterne harddisk. programmet er gratis og funker utmerket. Til backup/synkronisering av bokmerker i Firefox bruker jeg Foxmarks. Du oppretter en konto , og skulle du miste bokmerkene er det bare å besøke kontoen for å laste ned bokmerkene på nytt. Programmet synkroniserer bokmerkene helt automatisk. Endret 1. november 2007 av johome Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg TROR at Norton Ghost kan gjøre dette, men jeg hvet ikke. Da kjører du Ghost på PC, og noe Ghost server på serveren. Meiner det noe slik, men jeg husker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå