Zappy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg vurderer å kjøpe en ny seng. Spikermatten jeg ligger på nå holder bare ikke. Når jeg først skal kjøpe seng så tenkte jeg å gjøre det skikkelig. 200 x 180 må til og en pris fra ca 8000 - 20000. Var innom en del sjapper i går og prøvde mye forskjellig. Endte opp med å forelske meg i en på living i bergen som var nedsatt fra 32k til ca 22k, men jeg føler at det kanskje er litt vel overkill. Jeg burde da kunne finne en skikkelig god seng til 10 - 12k. Noen som vet om noen gode tilbud eller har noen forslag? Er gjerne veldig individuelt, men det er lov å prøve. Endret 31. oktober 2007 av zappy Lenke til kommentar
lenni Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vi fikk 2x90x200 wonderland med motor (heving av rygg+bein) til 18k totalt. Vi er superfornøyd. Deilig å ligge og lese i senga med ryggen hevet og beina høyt. Det var på tilbud. En kan spare mange tusinder på å kjøpe seng på tilbud. Nå gleder vi oss nesten til å bli syke så vi kan ligge og snufse med ryggen hevet uten at den er bygd opp av puter og dyner Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg er ingen millionær, men mener at skal du først bruke penger på noe er det en god og korrekt seng som er verdt å satse på. Tenk etter hvor mye tid du tilbringer i den og hva du får igjen for å sove riktig i mange tiår i forhold til motsatt... Så jeg ville ikke spart på pengene når jeg skal kjøpe seng.. POST NR.1000!! Endret 2. november 2007 av Footy Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Vi fikk 2x90x200 wonderland med motor (heving av rygg+bein) til 18k totalt. Vi er superfornøyd. Deilig å ligge og lese i senga med ryggen hevet og beina høyt. Det var på tilbud. En kan spare mange tusinder på å kjøpe seng på tilbud. Nå gleder vi oss nesten til å bli syke så vi kan ligge og snufse med ryggen hevet uten at den er bygd opp av puter og dyner Det frister jo selvfølgelis med sånt motor konsept (sikkert genialt om man skal lese bok etc), men jeg tror jeg heller vil ha en hel så jeg kan bre meg i alle kanter uten å falle ned i noen sprekker. Og er vel mer praktisk til leking i sengen også, så får jeg heller bygge med puter om jeg skal bedrive andre kjedeligere aktiviteter. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg er selv på utkikk etter seng og sliter foreløpig mellom å velge mellom rammemadrass og en tradisjonell seng med madrass. Har du funnet ut noe om eventuelle forskjeller/likheter mellom disse to løsningene? Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hva med denne da, fin seng, med innebygd surroundanlegg. Prinsesseseng Kanskje litt over din pris, men herregud som den vil forandre livet ditt. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Jeg er selv på utkikk etter seng og sliter foreløpig mellom å velge mellom rammemadrass og en tradisjonell seng med madrass. Har du funnet ut noe om eventuelle forskjeller/likheter mellom disse to løsningene? Jeg får en bedre feel av rammemadrass. Ser ikke noe stor grunn til å gå for noe annet. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er og på jakt etter seng, og liker som han over, rammemadrass. Største dilemmaet mitt er om jeg skal gå for en 180x210 seng eller bare en 180x200, er snakk om 3-5k mer for de 10 cm tho. Kan vente til januar og salget. Er 192, og føler at dynen detter av nederst på sengen, og føler jeg må ligge klistret i veggen med hodet for å unngå dette. men men, viktigste er å ikke kjipe inn på seng tror jeg Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har du sett.. Jeg er også på jakt etter seng! Driver å flytter for tiden så jeg tenkte jeg skulle investere i en ny seng. Skal ha en rammemadrass, men har ikke lyst til å bare kjøpe hva som helst. Var på IKEA og prøvde noen tidligere i dag, men det blir ikke helt det samme å ligge der med jakke og sko osv. Sett litt på den Sultan serien, og den ser jo helt grei ut. Vi trenger en norsk "seng review" site synes jeg Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Er 192, og føler at dynen detter av nederst på sengen, og føler jeg må ligge klistret i veggen med hodet for å unngå dette. men men, viktigste er å ikke kjipe inn på seng tror jeg Hmh, kjenner en som er 210ish.. Lurer på hva seng han har. ^^ Sett litt på den Sultan serien, og den ser jo helt grei ut. Vi trenger en norsk "seng review" site synes jeg Hah, ja det skulle tatt seg ut. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Jeg har nå tumlet meg rundtom på mange forskjellige steder og endelig funnet den ultimate sengen. Hos møbelringen fant jeg en seng som virkelig skillte seg ut fra de andre. Wonderland Family. Den var så godt som like god som den jeg vurderte tidligere som kostet 22 000, mens denne bare kostet 12 315. Stor prisforksjell, men forskjell på komforen var nesten ikke merkbar. Anbefales! Med betaling over 9 mnd. uten tillegg i prisen på noen måte så merkes det nesten ikke på kontoen heller. Frakt koster 350. Endret 19. november 2007 av Zappy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå