Fylliksen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 jeg er på utkikk etter et lite og solid kamera som jeg kan ha med på ambulansen. det må være lite og lett så jeg fort kan ta det fram og ta bilde. ikke større enn gv kameraet ihvertfall. jeg har tenkt på casio gv-10 eller exilim kameraene, men er usikker på hvor bra bilder de tar i mørket. tar de brukbare bilder med eller uten blitz når det er mørkt? og hvor solide er exilimkameraene? kan jeg ta bilder i regn eller snø med de? hvor kaldt kan det bli før de slutter å fungere? håper noen kan svare meg. Lenke til kommentar
008800 Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Canon Ixus v2 er et lite og solid kamera i rustfritt stål. Ixus v2 har mulighet for å ta bra bilder i mørke og siden det er i lommeformat og dermed kan holdes "varmt" vil det nok fungere bra også i kaldt vær. Det burde heller ikke være noe problem å ta bilder i regnvær , men det tåler selvfølgelig ikke å utsettes for alt for mye vann/snø. Clas Ohlson selger en vanntett, gjenomsiktig veske for bruk i regnvær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå