henkeZ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Jeg fikk låne en SB-600 blits med jobben. Hvordan styrer jeg denne trådløst på Nikon D200? Ned i utstyrsbagen jeg fikk låne, låg der ingen bruksanvisning. Takk for svar! Mvh, Jan Henrik Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg fikk låne en SB-600 blits med jobben. Hvordan styrer jeg denne trådløst på Nikon D200? Ned i utstyrsbagen jeg fikk låne, låg der ingen bruksanvisning. Takk for svar! Mvh, Jan Henrik Bruksanvisning SB-600 og veiledning for bruk av blits Bruk av trådløs blits Endret 31. oktober 2007 av Freeload Lenke til kommentar
orjan1992 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hold inne -(minus) og zoom tasten på blitsen litt, så trykker du mode en gang før du holder inne - og zoom igjen. så trykker du mode og +/- for å stille in rett channel og gruppe. Så går du inn på custom setting menyen og velger built in flash og setter den i commander mode. Så velger du rett gruppe å channel. Så er de bare å ta bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå