SunMaster Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Var ute i går og tok en haug med bilder i form av brackets. Alle er dessverre håndholdt, så det er nok ikke så skarpt som det burde være. Uansett, jeg slet litt med å finne gode perspektiver, men endte opp med dette. Dette er hele framen, så forslag til beskjæring tas også i mot med takk, i tillegg til hva andre ting som måtte dukke opp. Er det noen som har lyst å fikle med råfilene (.cr2) kan det også fikses, send meg en PM. Endret 31. oktober 2007 av SunMaster Lenke til kommentar
cmi Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Et bra bilde syns jeg, bra behandlet i Photomatix, du må få godkjent versjonen din av photomatix, ikke pent med reklamen der. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Enig med det cmi sier her, skaff deg en fullversjon av programmet så det ikke blir "reklame" på bildene dine. Ser veldig uproffesjonelt ut. Sånn ellers, regner med at det blåste der og kan se det på den doble strømkabelen til venstre i bildet. Syns ikke kontrasten mellom himmelen og resten ble nok til at det ble noe spennende bilde. Og, er det bare meg eller ser jeg på en skjev horisont ? Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Enig med det cmi sier her, skaff deg en fullversjon av programmet så det ikke blir "reklame" på bildene dine. Ser veldig uproffesjonelt ut. Sånn ellers, regner med at det blåste der og kan se det på den doble strømkabelen til venstre i bildet. Syns ikke kontrasten mellom himmelen og resten ble nok til at det ble noe spennende bilde. Og, er det bare meg eller ser jeg på en skjev horisont ? Jeg er ikke sikker på om det du ser er en dobbel strømkabel pga. vind eller om det er "twisten" denne kabelen har. Men blåste gjorde det Jeg enig i at kontrasten ble noe liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå