Gå til innhold

eVGA 8800GT SSC hvor hen?

snoemann

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Åssen går det blue-sky ... ser du snurten av kortet enda?

Nei, dessverre. Microplex skulle få inn vannblokk til 8800gt snart, så da ligger snart både potmeter og vannblokk klart :cool: Nå trenger jeg bare kortet.. og i dag ble ny forventa dato 7/12... :no: ja ja, har hendt får at jeg har fått varer før "ubekreftet tida" så jeg får leve i håpet..

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Men hvorfor intressert i akuratt eVGA sitt kort?

Forde det er klokket høyest, med andre ord man er garanter et kort som klokker veldig godt. Og det er jeg villig til å betale ekstra for. I og med at så mange produsenter lanserer kortet i forskjellige overklokkede versjoner, tester de garanter alle kortene og de som klokker bra blir solgt ferdig overklokket. De mindre gode blir solgt som standar kort. Ved å da kjøpe det høyest klokkede kortet (700/2000 som jeg tviler på at mange kort klarer) er man garantert et av de aller beste klokkerne.

Asus Geforce 8800GT TOP kjører no på 700/2000mhz det også.. Hva med å forsøke det istede?

Om ikke annet tror jeg du skal klare å klokke et originalt 8800gt tilnærmet den klokkefrekvensen de fabrikk klokkede kjører på..

Lenke til kommentar
Men hvorfor intressert i akuratt eVGA sitt kort?

Forde det er klokket høyest, med andre ord man er garanter et kort som klokker veldig godt. Og det er jeg villig til å betale ekstra for. I og med at så mange produsenter lanserer kortet i forskjellige overklokkede versjoner, tester de garanter alle kortene og de som klokker bra blir solgt ferdig overklokket. De mindre gode blir solgt som standar kort. Ved å da kjøpe det høyest klokkede kortet (700/2000 som jeg tviler på at mange kort klarer) er man garantert et av de aller beste klokkerne.

Asus Geforce 8800GT TOP kjører no på 700/2000mhz det også.. Hva med å forsøke det istede?

Om ikke annet tror jeg du skal klare å klokke et originalt 8800gt tilnærmet den klokkefrekvensen de fabrikk klokkede kjører på..

Noen som har det inne da? Har har ikke planer om å kjøre kortet på den fabrikk klokkede frekvensen.. :whistle: Regner med og klare 800-850 på core. Skal voltmodde og vannkjøle. Og etter det jeg har lest på andre sider har man en del større sjanse for å komme langt med et kort som kjører 700mhz stock..

Lenke til kommentar
Kan ikke se noen som har det inne nei.. Finner det hos utenlandske nettbutikker/forhandlere.. Du tenker vannkjøling ja, ser folk har klart 780/1900/2000 på EVGA SC med luftkjøling (ettermonter vifte vel og merke, ikke original). Så kan jo bli spennende å se hva du får til ;)

De fleste jeg har sett har klart mellom 850-900 når kortet er voltmodda/vannkjølt. Så jeg satser på rundt 850 :cool: men man er jo aldri sikker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...