Blue--Sky Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvor bestilte du ifra blue-sky ? Jeg bestilte fra komplett... så kan vi se hvem som får det først pcutstyr pleier som regel å bestille fra netshop, men de hadde ikke lagt det ut når jeg bestillte. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Åssen går det blue-sky ... ser du snurten av kortet enda? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Åssen går det blue-sky ... ser du snurten av kortet enda? Nei, dessverre. Microplex skulle få inn vannblokk til 8800gt snart, så da ligger snart både potmeter og vannblokk klart Nå trenger jeg bare kortet.. og i dag ble ny forventa dato 7/12... ja ja, har hendt får at jeg har fått varer før "ubekreftet tida" så jeg får leve i håpet.. Endret 22. november 2007 av Blue--Sky Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Samme her.... 07/12 .. fæl nyhet :/ Vi får krysse fingra! =) Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Men hvorfor intressert i akuratt eVGA sitt kort? Forde det er klokket høyest, med andre ord man er garanter et kort som klokker veldig godt. Og det er jeg villig til å betale ekstra for. I og med at så mange produsenter lanserer kortet i forskjellige overklokkede versjoner, tester de garanter alle kortene og de som klokker bra blir solgt ferdig overklokket. De mindre gode blir solgt som standar kort. Ved å da kjøpe det høyest klokkede kortet (700/2000 som jeg tviler på at mange kort klarer) er man garantert et av de aller beste klokkerne. Asus Geforce 8800GT TOP kjører no på 700/2000mhz det også.. Hva med å forsøke det istede? Om ikke annet tror jeg du skal klare å klokke et originalt 8800gt tilnærmet den klokkefrekvensen de fabrikk klokkede kjører på.. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Men hvorfor intressert i akuratt eVGA sitt kort? Forde det er klokket høyest, med andre ord man er garanter et kort som klokker veldig godt. Og det er jeg villig til å betale ekstra for. I og med at så mange produsenter lanserer kortet i forskjellige overklokkede versjoner, tester de garanter alle kortene og de som klokker bra blir solgt ferdig overklokket. De mindre gode blir solgt som standar kort. Ved å da kjøpe det høyest klokkede kortet (700/2000 som jeg tviler på at mange kort klarer) er man garantert et av de aller beste klokkerne. Asus Geforce 8800GT TOP kjører no på 700/2000mhz det også.. Hva med å forsøke det istede? Om ikke annet tror jeg du skal klare å klokke et originalt 8800gt tilnærmet den klokkefrekvensen de fabrikk klokkede kjører på.. Noen som har det inne da? Har har ikke planer om å kjøre kortet på den fabrikk klokkede frekvensen.. Regner med og klare 800-850 på core. Skal voltmodde og vannkjøle. Og etter det jeg har lest på andre sider har man en del større sjanse for å komme langt med et kort som kjører 700mhz stock.. Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kan ikke se noen som har det inne nei.. Finner det hos utenlandske nettbutikker/forhandlere.. Du tenker vannkjøling ja, ser folk har klart 780/1900/2000 på EVGA SC med luftkjøling (ettermonter vifte vel og merke, ikke original). Så kan jo bli spennende å se hva du får til Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kan ikke se noen som har det inne nei.. Finner det hos utenlandske nettbutikker/forhandlere.. Du tenker vannkjøling ja, ser folk har klart 780/1900/2000 på EVGA SC med luftkjøling (ettermonter vifte vel og merke, ikke original). Så kan jo bli spennende å se hva du får til De fleste jeg har sett har klart mellom 850-900 når kortet er voltmodda/vannkjølt. Så jeg satser på rundt 850 men man er jo aldri sikker.. Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ja tallene fra de andre som har klokket kortet med vannkjøling forteller jo at det i alle fall passerer 800 Personlig kommer jeg nok til å gå for luftkjøling og SLI, presser ut det jeg klarer med en ettermontert vifte.. Tiden vil vise Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 oOo komplett endret til 04.12 nå =) Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 oOo komplett endret til 04.12 nå =) ? 1/1 08 nå Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 HVA!?!? Haha seriøst? Men jeg har ikke fått mail om det da... så mulig det er et nytt parti de snakker om... får håpe det i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå