SRD Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva er forskjellen på logitech Z-4 og Z-4i? Lenke til kommentar
Uthur Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser ut til å være fargen. Den ene er svart (Z-4) og den andre er hvit (Z-4i) som passer til Mac ol. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser ut til å være fargen. Den ene er svart (Z-4) og den andre er hvit (Z-4i) som passer til Mac ol. Ser ut til å bare være det ja :S Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Skal du handle den SRD? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Skal du handle den SRD? Vet ikke. Tenkte å undersøke det anlegget. Mener jeg har hørt at det er Z-4-anlegget som gir finest lyd av Logitech høytalerne. Så jeg tenkte å teste anlegget ja. Har du forresten erfaring med det anlegget? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Det har jeg! Jeg har ingent andre 2.1 anlegg å sammenligne med, så det blir en litt subjektiv mening. Synes de gir god lyd og bra med bass. Er bare et 8" element i subben så kan kanskje ikke kreve så mye. Fjernkontrollen er også veldig fin og passer fint med de to høyttalerne. Subben synes jeg de har glemt litt , for den synes jeg ikke er noe fin(men det er vel en ting du gjemmer vekk en plass). Endret 31. oktober 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
grimp Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 kjøp deg heller logitech z-10 shit bra lyd og godt design til en grei pris Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Begge disse kassene har 5" bass element og en 8" passiv i den sub kassen, men har hørt en eldre versjon å det spiller ikke så verst til å være et billigt pc anlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå