Antihero Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Topicen sier det meste. Har lyst å prøve cas latency 1.5 men er ikke helt overbevist om at det kommer til å gå bra. Har 512 corsair xms3500 Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Har det ikke på pc en jeg har her, men stilte det inn på en pc jeg bygget til en kammerat. Minnet jeg brukte er Twinmos 512Mb 3200ddr. Hovedkortet er Asus P4PE/L/GD. Den har ingen stabilitetsproblemer. Ingen av komponentene er overklokket. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 merket han stor forskjell eller? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Har lyst å prøve cas latency 1.5 men er ikke helt overbevist om at det kommer til å gå bra. Er det ikke bare å prøve da...? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 kjedelig å resete bios Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hva er brikken din laget for å kjøre på? CL2 eller CL2.5? Hvis den er laget for å kjøre på CL2 kan du sikkert sette den ned til CL1.5 hvis du ikke kjører på max MHz. Vet ikke hva max MHz på din brikke er, kanskje 434MHz DDR.. Og hei, det er jo ingen katastrofe å måtte resette BOIS. Vil ikke du mene det er større katastrofe hvis brikken din faktisk klarer å kjøre stabilt på CL1.5 og du faktisk aldri prøver det. Tenk på den stakkar brikken din og STILL DEN NED TIL CL1.5 Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 hehe ok du har et poeng desert fish den er garantert for cl2 og jeg kjører på 150mhz fsb så det burde ikke være noe pes 8) Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 La oss forresten høre hvordan det gikk. Og en ting til: kan dere folk se avataren min? (Den er egentlig noen pixler for stor.. ) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 La oss forresten høre hvordan det gikk. Og en ting til: kan dere folk se avataren min? (Den er egentlig noen pixler for stor.. ) Ja, den er for stor. Kansje du burde minske den? og ja vi kan se den Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 det funka ikke, måtte resete bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå