Petrvs Romanvs Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Dette var ikke fra en Anonyme Alkoholikere representant, men en fra A.·.A.·.. Etter noen oppklaringer (mail frem og tilbake) fikk jeg til slutt følgende respons: Fint nok - held & lykke med det. .......... hej-hej og go´ vind fra xxxxxxx xxxxxxxx Er i kjempegodt humør nå (fint å få høre: "god tur" fra en gammel ringrev). Edit: Oppklarte en forkortelse, her er litt mer folkelig info. om A.·.A.·. Endret 31. oktober 2007 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Dette tror jeg for de aller fleste av oss sier veldig lite... Blir omtrent det samme som om jeg skulle laget et emne "JA!" og skrevet i den "det gikk!" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bare jeg som finner innlegget over totalt uforstålig? .. Uansett bra at du er glad! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Å, flere av oss ... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Endret førsteposten, håper den nå henger litt mer på greip Edit: Ble litt revet med i gledesutbruddet :!: Endret 31. oktober 2007 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå