entername Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Fekk ei lita nøtt på jobb her om dagen. Når brukaraen opnar maler i MS Word og skal skrive dei ut eller gå inn på forhandsvisning står det "{Formtekst}" i alle felta han har skreve noko i. Samme malen med samme info verkar heilt fint på mi maskin. Har ikkje muligheit for og fjernstyre maskina has (noko som hadde gjort feilsøking mykje lettare). Lurte derfor på om nokon hadde opplevd noko liknande før. Takker på forhand for all hjelp Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 trykk på Verktøy -> Alternativer -> fjern haken ved boksen "Feltkoder" Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 En liten presisering: Verktøy -> Alternativer -> Skriv ut -> Feltkoder Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 jeg brukte overnevnte når det gjaldt visning av et dokument tidligere idag. tydeligvis er det forskjellige steder å huke av for visning og utskrift av dokumentet så da lærte jeg noe nytt idag også. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Og så er sånt avhengig av versjon og språkversjon. Måtte alle Office-relaterts spørsmål ledsages av sånt som "bruker norsk Office XP" men det hender vel ikke i min levetid Lenke til kommentar
entername Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Takker, er jaggu kjekt at nokon kunne hjelpe meg her følte eg hadde bladd gjennom alt av menyer for og finne svaret Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bare hyggelig og takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
entername Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Fekk fleire office problem her om dagen. Nye problemet er at når ein opnar dokumentet får ein feilmeldinga "Kan ikkje opne eksisterende#" og når dei prøver og lukke dokumentet får dei "Vill du erstatte Normal?". Har aldri vert borti noko slikt sjøl men kan tenke meg at dette er entan ein bivirkning av at Word behandler dokumentet som ein mal eller at dokumentet er delt på eit vis og at fleire er innpå det innpå dokumentet på samme tid. Trur sjølv dette er usansynleg ettersom det då ikkje forklarer meldinga som kjem når du opnar dokument, samt at dei sikkert ville vert klar over det; dersom det var delt. Til orientering kan eg nemne at dette har skjedd over ein lengre periode, og med fleire ulike .dok filer. Kan naturlegvis ikkje utelukke at det har noko med filene og gjere men finn det tvilsomt. Takker for all hjelp, og beklager at inlegget blei litt uryddigt :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå