cliffen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei, jeg sliter med to relativt ubrukelige problemer, For det første så kommer det opp blåskjerm rett etter biosen har lastet seg og winxp loadinga er ferdig..det skjer sånn annenhvergang jeg slår den på, og gjerne da flere ganger på rad før den til slutt klarer å komme seg inn i windows(netshop svarer f..ikke på mail, så jeg henvender meg her før jeg evt sender den inn til netshop for å få den reparert). Blåskjermen forsvinner så raskt at jeg ikke rekker å lese det som står, og maskinen restarter seg automatisk. Jeg har sjekka at rammen sitter ordentlig i, og jeg har installert de nyeste chipset og biosdriverne fra zepto.dk. For det andre så slår den seg av etter kun en 5-10 min spilling(hver gang). Jeg har støvsugd ved luftinntaket etc..Men dette skjedde allerede første gang jeg spilte etter jeg kjøpte den, januar i år. JEg har de nyeste skjermkortdrivertne fra zepto og det som nevnt over. Hva skal jeg gjøre, er det noen løsning på dette? Håper noen med litt kunnskap tar seg tid til å svare.. Lenke til kommentar
Frankh0104 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Dette med blåskjermen skjedde med meg også.. Dette pågrunn av at maskinen datt i bakken og fikk seg en kakk, nettopp fått den igjen fra data verkstedet.. Skadetakst : 10k Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bios oppdatering? Burde fikse blåskjermproblemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå