superkenny Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hvis man skal spille en del spill og kjøre aplikasjoner greit,bør man da gå for amd eller intel core 2? hvordan er ytelsesforskjellen på en amd Turion 64 X2 TL-60 2 GHz vs. Intel Core 2 Duo T7700 2400 MHz? jeg har etter mange timers surfing funnet ut at det det står mellom er om jeg skal gå for amd eller intel,jeg har aldri hatt amd før så der er jeg blank.. intel sin løsning er dyrere enn amd:( så hvordan vil ytelsen rent cpu messig være på de 2?vil jeg tjene på å investere i core2 eller holder amd'en til dagens spill og programmer? håper på svar! Lenke til kommentar
zonko Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Når et gjelder ytelse i spill har grafikkort mye å si, ihvertfall om du planlegger å spille spill med 3d-grafikk. Hvilke spill er det snakk om? Hvilke programmer? Intels prosessor har bedre ytelse, men er også bedre når det gjelder strømbruk og varmeutvikling, men som sagt spiller andre ting inn også. Hvis du linker til maskinene du vurderer og svarer på spørsmålene over, kan vi hjelpe deg til det beste kjøpet Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Men uansett så er vel T7700 myyye kraftigere enn AMD'en??! Mvh Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Heisann igjen! de maskinene det står mellom er: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33889...tm_campaign=wof og http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=85782 hvem av disse tror dere gjør meg mest lykkelig med tanke på spill ol?=) hvordan er forresten vista business i bruk? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Heisann igjen! de maskinene det står mellom er: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33889...tm_campaign=wof og http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=85782 hvem av disse tror dere gjør meg mest lykkelig med tanke på spill ol?=) hvordan er forresten vista business i bruk? Den med T7700 prosessoren har et dårlig skjermkort! Sjekk ut www.multicom.no, du får et mye bedre tilbud der til samme pris! Og hvorfor gå for T7700 når du aldri kommer til å merke noe forskjell fra den og en T7500? Kanskje ikke en T7300 engang! Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg tror jeg fant drømmepc'en nå http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1673158;c:100561 hva tror dere om denne? kjøper denne hvis dere også syns den virker bra;) Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 litt lite batteri tid. Men til Thomas. Sjekk før du snakker! I en 8510p er hele pakka en veldig god pc. Skjermkortet er ikke dårlig. Tror den vil levere bedre enn asus g1s innen 3d. Men det er tross alt hvis du spør meg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Den virker veldig bra. Dog har jeg aldri hørt om at den prossesoren finnes til bærbar. Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er tross alt en desktop prosessor aka strømsluker Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ville gått for den HP PC-en jeg. Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 så den hp'en vil duge bra nok for spilling per dags dato? vil jo helst ha en pc jeg kan ta med ut av huset før den er tom for strøm(der av en bærbar data) Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tro meg den PC-en vil duge nok til spilling.. Med en så kraftig prossesor og et veldig greit grafikk kort! Hadde det vært meg så hadde jeg kjøpt 8510p. (btw får min i morgen tidlige<3) Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 altså det betyr jo heller ikke at det ikke finnes andre valg.. G1s kan jo være et. Men tror 8510p er best =) Eller håper det haha.. lettere, større prossesor en standarden og ja.. Overall en HP business pc med høy bygge kvalitet Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hehe.. skal du ha spille maskin, men med bare ca en times batteritid så gå for den asusen.. den er passe rå. Deriblant kan du bytte skjermkort i den, og det er ikke dagligdags i den bærbare verden:) Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 men litt kjipt med en som kun holder en time da:( om jeg uansett ikke kan ha den no særlig med meg kan jeg like gjerne kjøpe stasjonær quad system til 10k:P hehe men tror nok det er hp'en valget ender på=) virker som en veldig bra allrounder som har bra batteri og som duger til det meste,men en ting som muligens bekymrer meg: windows vista business,hvordan i allverden er den os'en til "vanlig" bruk? er det masse ting man egentlig ikke trenger om man ikke eier et multinasjonalt firma liksom? Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg ville personlig gått for Business istede for home premium. Altså det er meg. Men! Du får jo sånn connect easy eller noe + +. Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 hehe :!: Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hehe.. skal du ha spille maskin, men med bare ca en times batteritid så gå for den asusen.. den er passe rå. Deriblant kan du bytte skjermkort i den, og det er ikke dagligdags i den bærbare verden:) i omtalen av g1s på notebookreview.com så står det at maskinen holdt i 2t og 30min mens han så på film, og han hadde da 6% batteritid igjen.. Hvis du spiller et tungt og krevende spill lenge så er det ikke mange laptoper som holder ut mer enn 1t og 30min.. Ikke med et standard batteri ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå